Jenny-penny Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Sliter skikkelig med halsbrann. Tar imot alle råd untatt Gaviscon, da spyr jeg:(
Hurra <3 Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Gaviscon er eneste som hjelper på meg... Men du har prøvd flytende sant? Trodde først de kun fantes som tyggetabletter, og de holdt jeg også på å spy av. Men mixturen går fint.. Lykke til...
Nickey Mouse Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg knasker lovehearts. He he! Greier ikke noe av det jeg får tak i på apoteket, men loveheartsene funker, om enn ikke så lenge av gangen...
Stolt tvillingmor Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Gaviscon var også det eneste som hjalp på meg... Måtte slutte med flytende (som var mest effektivt) og gå over til tablettene pga at jeg også begynte å spy av den flytende, men det var som sagt det eneste som hjalp... Drakk også masse melk, men det hjalp egentlig ikke så mye... Lykke til!
Frk Marge Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Sorry, enig med resten her Gaviscon er best Men ikke smak på det, bare legg flasketutet så langt bak på tunga du kan og hell i en liten klunk da får du ikke hele smaken i munnen og det er ikke så ille Brukte bare tyggetabletter med min første og trodde jeg skulle bli gal. Fikk sikkert økt magesyre og halsbrann bare av å se de forferdelige digre tablettene ÆSJ!
Snupp72 Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Signerer resten av gjengen her. Flytande gaviscon er det einaste som hjelper. Er berre å drikke uten å kjenne etter smak og konsistens, er heilt jævlig men er det einaste som funkar for meg.
sprellemor Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Drikker du kaffe? Jeg merker at jeg får mer halsbrann de dagene jeg har drukket kaffe enn de dagene jeg ikke har drukket det. Det kan selvsagt være noe annet som setter det i gang, og ikke alltid så lett å finne ut hva det kan være. Noen har jo halsbrann helt uavhengig av hva de piser/drikker, dessverre. :-) Jeg bruker gaviscon-tabletter og synes de er helt topp, men jeg skjønner at det er mange som ikke liker dem :-)
trebarnsmor21år Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Ikke hør på dem her du, gaviscone er helt forferdelig å hjelper absolutt ingenting. Jeg har forsøkt ALT! Å da mener ejg alt, fikk til og med link osv på resept for jeg var så ille plaget, men til slutt fant jeg min reddende engel ; Novaluzid!! Om det ikke hjelper så tror jeg ingenting gjør det, jeg tok flytende, men tabletter funker også. Følg mitt råd, tror du vil bli overens med halsbrannen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå