Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Eline: Et navn jeg selv vurderer Marte: Fint navn Kristina: Ok, men litt kjedelig Elise: Litt for sukkersøtt Malene: Liker ikke
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Melena høres ut som en ingrediens i en kakeoppskrift.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Er ikke melena en sykdom? Noe med avføring og diarè?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Eller en kjønnssykdom. Kan dere heller være så snille å svare på det konkrete spm? Hi
Mortilbarn Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Marte: Et fint navn som ikke er så vanlig blant dagens barn Kristina: Samme som over, men ikke så fint som Marte Eline: Fint nok Elise: Pent, men altfor vanlig.. Malene: Syntes det manglet noe der.. En R eller noe.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Eline(andre varianter er Alina, Aline, Elina, jeg liker best Alina) Malene De 3 andre liker jeg ikke ikke særlig
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Melena betyr blod i avføring.. men et vakkert navn;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Synes Kristina er kjempefint, for det heter jenta mi:) Bare fått positiv respons på det. Eline og Elise synes jeg også er fine navn. Malene og Marte er greie nok navn, men ikke helt min smak..men smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Malena - fint, gir meg assisiasjoner til svensk sommer Kristina - mener det er en helgen som heter det, internasjonalt og royalt Marte - veldig mye brukt i det siste, fint men heller mer mot Marta Eline - helt greit, men minner mest om en blanding av navn Elise - nydelig, har vurdert det selv:-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Melena er ikke et av HI's alternativer, så jeg forstår ikke hvorfor det blir vurdert. Kan dere ikke lese?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Eline heter min datter. Fint klassisk navn og ikke mange som heter det. Derfor vi valgte det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Eline: syntes det er fint,jenta mi heter det og har fåttmassepositive tilbakemeldinger på det,og ikke veldig mange som heter det selv om det stadig blir fler;-) Malene: veldig fint Marte: fint Kristina: fint, men ikke noejeg personlig ville valgt idag. Elise: Veldig fint,men altfor populært formin del,hadde ikke såmange hett det ville jeg nok selv vurdert det.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. april 2010 #17 Skrevet 10. april 2010 Eline- Vakkert! Et av navnene hun i magen har "fått." Malene- Har alltid likt det navnet, c\veldig fint. Dessverre allerede i bruk i familien min. Elise- Søtt, fint og koselig navn. Marte, Kristina- Navn jeg syns er kjedelige og oppbrukt, fordi utrolig mange venninner og kjente som heter det på min alder. ( Født 1984)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #18 Skrevet 10. april 2010 Eline - kjempefint Elise - nesten like fint De 3 andre er ikke fine.
prebs Skrevet 10. april 2010 #19 Skrevet 10. april 2010 1.Eline - kjempefint og ikke for poppis (på 39.plass, men det får gå). 2.Marte - koselig og enkelt navn (og ikke på topp 40 i det hele tatt 3.Kristina - pent og heller ikke på topplista. 4.Malene - pent og heller ikke på poplista. 5.Elise er i utgangspunktet et koselig navn - jeg er bare så innmari lei av det.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #20 Skrevet 10. april 2010 Marte er fint, resten er klissete og "wannabe prinsesse" 80-tallsnavn...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #21 Skrevet 10. april 2010 Elise på topp, deretter Marte, Kristina, Eline og Marlene på bunn. Det liker jeg virkelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #23 Skrevet 10. april 2010 Det er 2875 kvinner som har Eline som eneste fornavn. Det er 3185 kvinner som har Kristina som eneste fornavn Det er 4699 kvinner som har Elise som eneste fornavn. Det er 2106 kvinner som har Malene som eneste fornavn. Det er 6494 kvinner som har Marte som eneste fornavn. Kjeder meg litt, så søkte opp navnene for deg. Ser ut som Marte er mest brukt, Malene minst.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #24 Skrevet 10. april 2010 Liker Elise best- Kristina er mer internasjonalt, greit hvis man skal ha e god jobb, jobbe utenlands osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå