Milla-Mamma til 3 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Eg har forstått det slik at det kan kjennes på livmorhalsen om du er gravid eller ikkje, Noen som hvet hvordan den kjennes ut? eller hvordan den er i fasong? skal den være hard og lukket? Ventet mens igår, testen negativt idag, og lurer på om jeg er gavid.... Kanskje HCG nivået mitt ikkje er steget?
*Lissi* Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Nå sist var min hard, lukket og langt oppe. Lykke til!
Julie_82 Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Du må kjenne på den til vanlig og vite hvordan den oppfører seg gjennom syklusen for å vite om den er annerledes enn normalt. Som oftest er den høyt plassert, så høyt at du såvidt kan ta på den med fingertupper, utsiden skal være myk, og den skal være lukket. Men noen kvinner opplever ikke denne forandringen før de er mange uker på vei, og min er slik nå, og jeg vet at jeg ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå