rudolfine Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Enig! Tar meg en tur i en nettbutikk og ser om jeg finner cd'en.....
Mille** Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Tilnærmet perfekt. Og så sjarmerende smilehull hun har. Kjempepen!
solstråle69 Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Heeeeeeelt enig! Både jeg og mannen satt klistra! :-))) "Fight for this love" er fiiiiiiiiin den også!
Bunnies by night Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Ja, jeg satt klistret, fantastisk vakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå