Willy Wonka Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Vi har et lite "prøveprosjekt" på gang fordi 2,5 åringen min var full av energi og lite trøtt da han skulle legges. I følge barnehagen var han lite villig til å sove på dagtid også. Men når han kommer hjem fra barnehagen er han totalt utslitt... Vil dette bedre seg tro, eller bør vi gå tilbake til å sove på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Har ikke sovet siden før hun ble 2 år. Hun blir jo sliten, og sovner ofte i bilen på vei hjem fra barnehagen, men hun sovner veldig greit om kvelden, og det ble bedre da hun sluttet å sove om dagen..
Willy Wonka Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 Ja, han sovner fort etter at han sluttet å sove på dagtid. Vi leser en bok, så synger jeg 2-3 sanger. I løpet av sang nr. 3 er han laaaaangt borte i drømmeland. ...men det er noen timer før på ettermiddagen som er slitsomme hvis tingene ikke går som han kunne tenkt seg, gitt.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jenta vår er midt imellom. Ubrukelig trøtt om hun ikke sover, ubrukelig våken om hun sover. Går seg nok til snart (håper jeg iallefall). Men nå tror jeg det snart er slutt. Heller ha ei trøtt jente, enn ei som ikke sovner før klokka 9 på kvelden og forventer å få sove til 9 dagen etter. DET passer dårlig med jobb og barnehage
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Min 2,5 åring sover en time på dagen, da vekker vi han. Sovner likevel med en gang om kvelden (19.30) og sover til 8-9 om han ikke blir vekket før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå