Gå til innhold

Snakket med ei venninne om dette. Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Er faktisk ganske lykkelig om dagen.. har kommet meg ut av fødselsdepresjonen og DET er noe man blir lykkelig av... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...Kan heller ikke huske sist jeg var lykkelig, men det har vel med at jeg er psykisk syk:(

Skrevet

Satt akkurat og tenkte på det her en dag; hva som skulle til for å gjøre livet mitt komplett og hva som skal til for å oppnå absolutt lykke.

Jeg kom fram til at jeg stort sett er veldig lykkelig, men at jeg likevel har det likevel vondt fordi nærme familie har det vondt for tiden. Det ligger og ruver i bakhodet konstant, og tærer veldig på. Men utenom det har vi det bra med to vakre sønner, helt ok økonomi, et hus som snart skal pusses opp på, gode venner, jeg har fast stilling og forhåpentligvis får mannen det også etterhvert etterhvert.

Så jeg konkluderte med at jeg har det veldig bra, sett bort i fra bekymringen for andre...

Skrevet

Jeg er tilfreds med livet, men det hadde vært en bonus med litt mer penger så klart, men vet ikke om det ville ha gjort meg mer lykkelig. men det ville ha gjort ting bittelitt enklere.

Jeg har en flott familie, verdens beste datter, vi har begge trygg, fast jobb, på en arbeidsplass vi trives på. Passe god inntekt. Vi har ingen store utfordringer, bortsett fra de utfordringene vi har lyst til å møte og takle.

Alle er helt friske :)

Kanskje jeg hadde vært litt mer lykkelig over å bo på en annen kant av landet (et sted hvor vi nettopp flyttet ifra, som jeg stortrivdes på). Jeg savner den plassen veldig, og jeg hadde nok trivdes litt bedre der, men samtidig har vi familien mye nærmere nå. Men jeg ganske lykkelig fordi om.

Ja, også hadde jeg vært litt mer lykkelig om jeg hadde klart å la være å spise så mye sjokolade og snop. Ta kontrollen over søthungeren min :P Føler meg dvask og ekkel når jeg spiser så mye dritt. Men er på bedringens vei, hehe :)

Skrevet

ps: må legge til at jeg kanskje hadde vært litt mer tilfreds med en annen jobb, men vet ikke om jeg er motivert til å sette meg på skolebenken igjen, men når jeg blir det så kan det hende jeg utdanner meg til noe annet. Men muligheten er der, det vet jeg :)

Og jeg er ikke lykkelig hele tiden. Jeg var litt deppa de første månedene som mamma for eksempel. Livet går opp og ned. men sånn generelt sett er livet ganske herlig !:)

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig.

Jeg er lykkelig hver dag, men ikke alltid hele dagen..;-)

Jeg har så uendelig mye å være takknemlig for.

Klart det er ting som jeg skulle ønske var litt bedre, men alt i alt har jeg det veldig godt!! :-)

To friske skjønne barn som jeg elsker overalt på jord.

En snill og god mann

En trygg jobb som jeg er veldig glad i

En familie som stiller opp. Er så uendelig glad i dem.

Venner som bryr seg

Holder på å bygge drømmehuset

Vi er alle friske-takk og lov!

Skrevet

Er faktisk mer lykkelig nå enn jeg har vært på flere år, pga psyken, men har endelig innsett at jeg ikke har noe å klage over, fikk meg ny jobb i november og selv om det utgjor noen tusen mindre pr mnd så er det noe av det beste jeg kunne ha gjort. Jeg har en samboer som er bare topp, han stiller opp, er snill og vi elsker hverandre. Har også 2 barn, og etter en periode med litt turbulens ang største og samvær med far, så er dette mye bedre nå.

I tillegg så har jeg fått venner som jeg tilbringer tid sammen med innimellom, og det gjør så godt, så i kveld skal vi ha vinaften og pub tur, GLEDER meg :):)

Og når jeg leser det jeg skriver blir jeg enda mer lykkelig :)

Skrevet

Nei, det er jeg overhodet ikke.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne svare ja -men det kan jeg ikke.

Har en nydelig liten sønn som jeg elsker over alt på jord, en utfordrende jobb jeg trives i, god lønn, grei familie og snille venner, men hjemme er det så kjipt med han jeg bor med at det til tider overskygger det meste, og sånn har det vært i mange år. Han er avvisende, følelseskald og egoistisk -samtidig som han prøver å prakke skylda for all elendigheten over på meg. Føler at valget mellom å bli eller å gå er som pest eller kolera av ulike grunner som jeg ikke vil gå inn på her.. Derfor blir jeg...enn så lenge. Han er tross alt mitt barns far.

Men - dette er året for endringer, og jeg har innsett at det kun er en som er ansvarlig for min lykke -meg selv. Så er ikke verden blitt bedre innen høsten, flytter jeg med de konsekvensene det får.. det vet han jeg bor med, men o han tatr meg noe særlig på alvor vet jeg ikke, har ikke skjedd noe de siste mnd ihvertfall..

Enda godt det er vår - blir litt gladere av å kunne være mye ute og nyte frisk luft og deilig sol ;-)

Skrevet

På mange området. Bortsett fra at 6-åringen min irriterer vettet av meg for tiden og jeg ikke føler arbeidet mitt er som det skal, så er vi inne i en god periode!

Skrevet

nei jeg er ikke d.. smiler og later som alt er bra men d er ikke akkurat slik jeg føler d.

Men alt må bli bedre, har 2 små gutter som betyr alt for meg:) så jeg har iallefall noe å stå opp til om morgenen:) åsså er jeg kjempe glad for at vi alle er friske:)

kunne tengt meg et mere sosialt liv, å mere tid til meg selv kansje. bare sove en god stund osv.

Skrevet

Jeg undrer meg veldig....lykke handler det kun om mann, barn, penger, drømmehuset osv veldig matriellt. Hva med HELSE. Leste kun 3 stykker som nevnte dette. Ei var psykisk syk, jeg var glad for at alle var friske....

Er dere klar over ha dere kan miste om du eller en i familien blir alvorlig og varig syk eller alvorlig skadet? Mye av det matrielle forsvinner, venner fosvinner, jobben forsvinner....jeg har opplevd det og flere med meg.

Men selv om ikke livet ble slikt jeg tenkte og drømmte om så er jeg lykkelig. Jeg har tak over hodet, mat på bordet en frisk mann og ett herlig friskt barn. Det eneste jeg ønsker meg er at helsetilstanden forbedrerseg iallefall ikke blir værre enn den er i dag.

Ha en fin kveld alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...