Tøysetipp Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hva skulle til for at livet ditt ble bedre? Er du tilfreds med sånn du har det nå?
MintCondition Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Ingen er vel lykkelige HELE tiden? Det er jo stadige regninger som burde vært betalt, unger som burde oppføre seg bedre, oss voksne som burde oppføre oss bedre, man skulle hatt mer kontalkt med venner, mer sex med parteneren, mer samtaler med parteneren, mer kvalitetstid, mer overskudd til trening, energi til å finne på noe skikkelig artig...flere dype samtaler, flere brev man skulle skrevet, flere turer i naturen. Men jevnt over er jeg ganske lykkelig. Tror jeg.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Ja jeg er lykkelig Jeg har 3 utrolig gutter, en god mann & fantastiske venner Og familie!!! Økonomien er grei, men skulle gjerne vært rik. Hadde jeg vært riiiiiik hadde jeg utdannet meg til alt mulig, bare fordi jeg kunne! hehe... Så om det er noe som kunne blitt bedre, så er det penger. Men lykkelig, ja det er jeg )
Kortslutning Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Nå skulle vel man tro at nicket mitt sier det meste, men jeg er ikke lykkelig til enhver tid. Jeg tror de fleste har det varierende. Jeg har det egentlig veldig bra, men innimellom føler jeg verden min raser sammen litt. Jeg er nok tilfreds sånn jeg har det i dag. Men selvfølgelig er det en del små ting jeg ville ha hatt annerledes, men de gjør meg ikke ulykkelig..
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Akkurat nå? Nei, absolutt ikke. Ikke lykkelig, men jeg har det greit. Litt for mye bekymringer til å være lykkelig, men det går seg vel til =)
FrøkenSprøken Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Ja, det er jeg:) Alt jeg noen sinne har ønsket meg her i livet har enten gått i oppfyllelse eller er innen rekkevidde. Jeg har en flott, likestilt mann, som jeg har to flotte barn med, og som tjener godt. Jeg skal nå begynne på en spennende mastergrad, og med to mastergrader vil vi ha så god økonomi at jeg kan få drømmehuset, og samtidig ha god nok økonomi til å leve det livet jeg ønsker uten økonomiske bekymringer. Samboeren har røpt at han kommer til å fri til meg, så da blir det bryllup også. Livet er hærlig! :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 nei, akkurat nå er livet litt kjipt. men det hjelper nok når eksamen er ferdig og jeg får litt mindre følelser og rutte med men jeg er tilfreds med livet sånn alt i alt. selv om det ikke føles sånn i dag
Tøysetipp Skrevet 9. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2010 Det hørtes ikke bra helt bra ut vennen. Det skal ikke være greit bestandig altså. Lurer på hvordan noen klarer å være så fornøyd med alt. Husker en gammel 'tante' sa at de levde så trangt at de leide i et kott, men de var rike på kjærlighet. Tenk og kunne se det positive når man bor i ei rønne. Jeg er ikke der altså. Håper det ordner seg for deg, snuppa;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 jepp, han dumpet meg fordi han elsker en annen som han ikke vil være sammen med. livet er ironisk
Mille** Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Æsj da, så kjipt lammesnuppa! Klem til deg! Jeg er ikke lykkelig jeg heller. Har egentlig mye i livet mitt som gjør meg lykkelig, men allikevel så er jeg ikke det.....jaja.....det går jo opp og ned her i livet. ;o)
Tøysetipp Skrevet 9. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2010 Det er jo en ærlig sak, men det er vondt å ha kjærlighetssorg. Trøsten er at det går over, og eksamen vil snart være historie. Det er vår og love is in the air.. Hang in there;-)
Jenny-penny Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Jeg er lykkelig. Er glad i jobben min, har en nydeli datter, en snill, kjærlig og omtenksom mann og en strålende familie. Man ønsker seg jo alltid større hus, finere bil bla bla, men om jeg hadde vært MER lykkelig da? tror ikke det gitt- Og for litt siden mistet noen nære av oss sønnen sin. Det setter mine små bagatell problemer i perspektiv en stund.. Man må faktisk nyte de dagene man har med de man er glad i!
Gjest Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 :: lammekjøtt-mannen: Hva?? Har ikke fått med meg det jeg Trodde alt var så bra! Veldig trist å høre... Håper det går bra med deg!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 JA, jeg er både lykkelig og glad:D
Tøysetipp Skrevet 9. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2010 Godt å høre:-) Og du har jo en flott familie også Jenny Penny. Nydelig datter og en kjekk mann. Og en veldig koselig mamma:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2010 #17 Skrevet 9. april 2010 det sjedde i går, så det er ikke så rart du ikke har fått det med deg før i dag men han var veldig søt og snill og sa at han skulle ønske at det ikke var sånn osv. men det gjør det liksom ikke så mye bedre at han gjør alt så forbanna korekt.. hehe.. vært enklere om han hadde vært litt dust.. hehe men men.. jeg gråter ikke, bare stirrer tomt ut i luften og legger kabal (vet ikke om det er noe bedre?)
mer enn bare mor Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 lykkelig: ja tilfreds: kommer an på hvordan man definerer det - jeg er tilfreds per dags dato, men jeg jobber alltid for at ting skal bli bedre! Jeg er tilfreds med livet mitt nå, men kommer ikke til å sette rompa i gulvet de neste 50 årene for det om. Man må alltid ha noe å jobbe mot, noen mål man skal nå - og når man når de så finner man nye mål. Poenget er vel at en må nyte øyeblikket. Hvert steg i livet har sin sjarm, mener nå jeg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Neida, noe må det jo være hele tiden.. Ordner seg nok tilslutt, bruker å gjøre det =) Gladløker kalles det... Hehe.. =) Tror ikke jeg hadde klart det heller..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 I dag er jeg overlykkelig faktisk. Har hatt en helt fantastisk dag:) Men i det store og hele er det dager hvor jeg havner i kjelleren og dager hvor jeg er på taket. Jevnt over så er jeg lykkelig ja:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. april 2010 #21 Skrevet 10. april 2010 Er veldig lykkelig ja Forrige mnd var litt mindre mtp masse regninger og bekymringer.. Men jeg har verdens beste og snilleste mann, sammen har vi verdens vakreste og herligste gutt.. Og venter en vakker litt gutt til om ikke veldig lenge.. Har en familie som alltid stiller opp, og som bryr seg om oss.. Har venner som alltid er der, samme hvor de måtte befinne seg og at vi sees sjeldent.. Har gode, faste jobber begge to.. Og ikke minst, nå kommer våren og det hjelper masse når man har litt å tenke på ellers
Gjest yrild Skrevet 10. april 2010 #22 Skrevet 10. april 2010 Er stort sett veldig lykkelig :-) Har en vidunderlig mann, gode venner, fantastisk jobb og verdens beste lillemann :-) Elsker jobben min og har egentlig aldri stress rundt meg, men... vi har ikke mye penger og det er mye vi ikke har og som "alle andre" har (Noe som evt kan bli et problem når lillemann blir større og "trenger" både det ene og det andre). Skulle gjerne hatt noe mer penger til å hjelpe svigerfamilien min som er i en skikkelig økonomisk krise (noe som selvfølgelig er belastende for min mann).
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. april 2010 #23 Skrevet 10. april 2010 På alle plan? Nei. Jeg har en mann jeg elsker, 2 nydelig barn som jeg ofrer alt for, god familie, herlige svigers, nytt hus hvor JEG trives (de andre også altså, hehe). Men, jeg har en jobb hvor jeg ikke trives, jeg har altfor mye bekymringer ifht datteren min, jeg har en ex som ikke vil snakke med meg, OG psyken min er vond fordi jeg ikke klarer å gå ned i vekt igjen. MEn, sånn alt i alt. Jeg er lykkelig der det virkelig betyr noe!
winneboo Skrevet 10. april 2010 #24 Skrevet 10. april 2010 Jeg er lykkelig sammen med samboeren min og datteren min. Jeg er derimot ulykkelig når det gjelder jobben min. Og i og med jobben er den plassen jeg tilbringer mest tid med er det utrolig vondt å ikke kunne ha det bra der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå