Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Min lille blir ett år om et par uker nå, og jeg er usikker på nivået hans. Hvis jeg skal gjette vil jeg kanskje tro han henger litt etter... Han babler lite... sier ingen ord Spiser ikke selv - greier ikke brødskive heller.. Viser ikke hvor stor han er Klapper ikke Vinker ikke Putter klosser i en boks (ikke i puttehull, men altså som i en bøtte) Går rundt møbler og langs veggene og med gåbil Står noen få sekunder uten støtte Vil dog ikke gå hvis vi holder han i hendene Hermer etter oss - f.eks "tygger tyggis" og hoster Vet ikke hvilke flere ting som er vanlig eller ikke vanlig jeg, men deres da?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det er en sak om barnets utvikling øverst på siden.. Der kan du få en viss pekepinn:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Høres akkurat ut som min lillegutt. Må innrømme at jeg har tenkt at han er litt sen, sikkert fordi jeg sammenligner han med storesøsteren. Men han er vel innenfor normalen. Håper jeg?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Første avsnitt kunne passet bra på datteren vår da hun var knappe 2 år. Men har kommet seg nå da. Barn er forskjellige, heldigvis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå