Honningmelon Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe vanlig sandaler eller Crocs til minsta på 3,5 år. Hun har rett seg ut et par Kitty Crocs, men er usikker på om det blir det eller vanlig sandaler.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 begge mine har fått crocs, men jeg skal kjøpe sandaler i tillegg som de kan bruke i barnehagen. Greit med noe som henger på foten når de leker ute i barnehagen.
Mom2Two Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg nekter ungene mine å gå i crocs, ikke bare er de dritstygge, men det er også veldig uheldig for barn å gå med slike sko med tanke på hofte/ryggskader. Det blir en veldig uheldig belastning. Ungene her bruker gjerne å ha ulike typer sommersko, jenta har gjerne et par brukssandaler som går både til kjole og bukse og et par joggesko og noen ganger et par til. Eldstemann som er gutt bruker gjerne å ha et par typer joggesko.
♥ anonym♥ Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 en fot doktor jeg snakket med anbefalte ikke crocs eller lignende til små føtter (eller store for den sakens skyld) de blir for vide slik at foten også vier seg ut. var noe i den duren han forklarte. hadde fått mere jobb etter crocs ble moderne. Så her er det sandaler. har crocs lignende også, men prøver å ikke bruke de så mye.
3småtroll♥ Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Jeg kjøper i utgangspunktet et par sandaler og et par joggesko til hver Utover sommeren pleier det å bli noen ekstra sandal-typer som bare var såååå fine;) Når jeg kjøper sko til barna er det viktigst at de sitter godt på foten- ikke merke eller design..... Hadde faktisk slike "babysandaler" til jentene til de var 4 og 5 år jeg:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 her blir det ett par sandaler, ett par joggesko og noen litt finere sommersko. crocs blir det sikkert også men det brukes som badesandaler.
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Jeg har kjøpt et par joggesko, og 3 par tøysko i beig, blått og brunt. I tillegg kjøper jeg nok to par sandaler.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 6-åringen skal ha joggesko og Converse (basketsko) + at vi må gå til innkjøp av sandaler. 2-åringen skal ha joggesko, har kjøpt et par fine Adidas-joggesko. Sandaler må vi også kjøpe. Elller kanskje crocs. Crocs med Hello Kitty hadde hun bare eeeelsket!
Vilja<3 Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Min 4 åring har crocs, ecco sandaler, converse sko og joggesko 10 åringen har crocs, ecco sandaler, jålesandaler og joggesko
MintCondition Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 Vi kommer til å kjøpe et par gode og stødige sandaler til dem hver, gjerne sånne med tåforsterker. Og så blir det vel et par joggesko, fortrinnsvis uten glitter, hodeskaller og blink, om slikt overhodet finnes lengre. Crocs er bare totalt uaktuelt. I tillegg til å være stygge, og et virkelig kastemerke på lav status, er de uheldige for føttene, ryggen og hoftene.
fox`y Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 jeg bruker å kjøpe 1 par sandaler til de og 2 par joggesko vær:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. april 2010 #12 Skrevet 10. april 2010 Kommer aldri crocs inn i vårt hus.. Junior skal ha sandaler og joggesko..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå