Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en rolig fireåring og en meget aktiv ettåring. Sitter her og lurer litt frem og tilbake ang nr 3...

Når ville du sagt at det perfekte tidspunktet for en nr.3 er, sånn iforhold til aldersforskjell på søsken?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er tre år mellom våre og det syns jeg er perfekt. Men nå er minste tre år og noen mnd, så ble ikke sånn med tredjemann gitt;-)

Skrevet

nå skal ikke vi ha flere, men hadde jeg fått velge (mannen som ikke vil ha), så hadde vi fått nr 3 3 år etter nr 2.vi har 2 år mellom de vi har nå, og det var helt perfekt, men jeg hadde nok ikke orket å få en til så raskt, samtidig som jeg syns at alt over 3 år mellom barna er litt for mye.

Skrevet

Vi har også 3år mellom våre og det har funket kjempefint. Men er det like bra med nr.3?:) Eller skal man bare "kjøre på" og bli ferdig med baby-bleiebarnperioden? Evt vente slik at man kan nyte denne lenger?

*gruble*

Skrevet

Fikk nr 3 like før de eldste ble 5 og 7. Det har så langt vært helt perfekt for oss. Synes det var travelt med knapt to år mellom de to første. Nå er jentene store og forguder lillebror og hjelper gjerne til.

Skrevet

V fikk nr 3 da de eldste var 4,5 og 5,5 år. Har vært en super periode!

Jentene er det bare 13 mnd mellom så da de var små "skulle vi ikke ha fler"..... Men da de ble større kom lysten gitt:)

Det var veldig fin tid å få minste på da jeg var hjemme da eldste begynte på skolen! Jeg kunne følge og hente henne hver dag:)

Men er nok ikke noe fasit på dette her:) Jeg syns det var fantastisk med 13 mnd mellom også jeg! (....sier jeg nå....6 år etter:)

Skrevet

Er vel mye som er perfekt ja..:) Hmm..

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er sånn veldig glad i babyperioden. Den er koselig altså, men synes det er godt når ungene blir litt større. Tanken på en ny baby i hus er derfor ikke kjempefristende, samtidig som vi begge ønsker oss ett barn til.

Skrevet

Man er jo alle forskjellig, så det finnes ingen fasit på dette ;) Vi rekker 3 barn innenfor 4 år og det passer bra for oss. Vi har en passe aktiv og en altfor aktiv + begge med astma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...