Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 For dere som nå ikke aner hva jeg prater om: http://www.barnimagen.com/forum/thread/141702873 Så til oppdateringen da: Da jeg kom inn døra hjemme, så løp jeg rett inn i samboeren min, han var helt rød i øynene (mistenker han har greni). Han var på vei over til leiligheten til min bror og sambo. Vi satte oss på kjøkkenet for å prate. Før jeg rakk å si stort, så sa han unnskyld. Det har vært så mye stress på jobben hans i dag, og på slutten, så fikk de vite at firmaet må si opp en persjon, sambo og tre andre ansatte, ble ansatt samme månde, og står alle fire i risiko for å miste sin stilling. Han hadde tengt på dette hele dagen, og følt seg noe oversett da jeg kom hjem og startet å prate om operasjons datoen ol. uten å ha spurt hvordan dagen hans hadde vært (vet jeg sikkert burde spurt, mener å huske han så noe nefor ut). Men han sa at uansett hva, så burde han ikke glefse slik til meg, det hadde irritert han at jeg skulle bruke mine oppsparte penger, til en operasjon, når vi mister hans intekt for en stund, og må leve på min (ikke at jeg tjener ille), men han vet jo også at jeg har spart i litt over 2 år nå, alle mine private penger er lakt av til denne operasjonen. Jeg sa at jeg hadde "sladret" her inne på bim, og viste han hele greia, han fikk dårlig samvitighet da, viste ikke at han hadde såret meg så sterkt, før for ca 1 time siden. Samtidig er han små redd for at det skal bli for anderledes når jeg har tatt reduksjonen. Jeg forklarte han, at enda om jeg fjerner noe av brystene mine, så vil det fortsatt være igjen nok. Og samtidig, så vil jeg kunne fungere i hverdagen, og se bedre ut, og jeg vli føle meg mer lykkerlig. Han sa han håpet jeg ville gi en tufs en sjanse til, og han vil være der for meg før, under og etter reduksjonen :-) Tok ikke lang tid å skvære opp igjen egentlig. Ungen blir hos svigers til i morgen, og vi skal være "bare" kjærester resten av kvelden :-) null "make up" sex, men blir kos likevel :-)
♡ A & E ♡ Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Det var flott da, alle har jo sine dårlige dager. Ikke alltid like lett å ikke la det gå utover andre selvom man som voksen person burde tenke før en snakker Han vil jo få så mye ut av denne operasjonen han og, en samboer som føler seg bedre,lettere og gladere! Her ser man at god kommunikasjon er viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå