Gå til innhold

Cirkus :-) ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det er forskjell fra barn til barn, men ville dere tatt med en 2 åring på cirkus?

Og hvor lenge varer en forestilling er det noen som vet det? (merano om det har noe å si)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi valgte å ikke gå med vår 2åring i år, men hun er en vilter jente som ikke hadde holdt ut i de 2 timene det varer på merano.

Skrevet

Søkte litt på nettet her å såg at det varer ca 2,5 timer... Tror nok gutten vår på 2 år fint kunne sittet stille så lenge, men det begynner jo ikke før 18.30 så da blir det jo alt forseint... jaja vi får vente ett år, var overraskende lite innslag med dyr i programmet og syns jeg...

Skrevet

Husker jeg var ,ed vår superaktive gutt da han var akkurat 2 år. Han hadde aldri ro i rompa. Sikrus Merano ved Tøyen var første gang. Han var troillbundet og gråt da det var slutt. Vi etalte litt ekstra og fikk stoler helt først. det er jeg sikker på at var veldig lurt!! Han stod ved gjerde og hoppet hele forestillingen!! :-D

Skrevet

Dyr på sirkus er UT.....og da blir det kjedelig....(selvom det er politisk ukorrekt å si noe slikt..)

Skrevet

Min 2 åring ble hentet av mormoren sin etter 30 min, for det var for høye lyder og lite interessant for han :) Men han ble fornøyd når søsteren og jeg kom hjem og viste video av elefantene.. Jeg må innrømme at dette er første gangen jeg har storkost meg på cirkus :D Det er kun hunder, hester og elefanter med av dyr. Stakkars elefantene så så trist ut :( Hadde vært et bra show om de ikke hadde vært med.

Klovnene var kjempe morsom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...