Meg med tre små prinsesser Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jenta mi skal feire 7 årsdagen sin i morgen. Det blir ca 20 barn:) Er det noen som har gode råd til hva vi kan aktivisere dem med? De greier nok å aktivisere seg selv, men jenta mi hadde lyst til at vi skulle ha litt leker. Noen som har gode forslag til hva som passer når de er så mange barn?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det var mange barn, ja. Vi har brukt litt forskjellige leker i forskjellige bursdager. Flasketuten peker på, var egentlig ikke så vellykket, og sikkert iallefall ikke med så mange barn. godterposejakt eller godterposefisking. Dansekonkurranse eller bare dansing. Hva med rødt lys, eller type dansing hvor de må stå helt i ro når musikken stoppes, og de som beveger på seg er ute. Holde på til en vinner. Et år hadde jeg spikret opp vannballonger på veggen ute hvor ungene fikk kaste piler og skulle da sprenge ballongene. (Skulle skrive en til, men glemte den da jeg fikk en telefon)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Oi det var kort varsel.. Jeg har alltid masse leker klar. Kan fort ta litt av i bursdager med masse kaker og sukker om ikke det er til rette lagt noe.. Vi har hatt ( ikke alt i samme bursdag da..) - skattejakt.. (for godte posene) - fisking (etter godte posene) -danseleken. (veldig populær) - flasketuten peker på. når bursdags barnet skal pakke opp gaver så spinner han flasken og den som flasken peker på skal gi pakken.. - ballonger på en vegg som de skulle hive piler på - fotballmål sparking..(hvem traff mål) -potet løp -sekkeløp -pinjata.. -gjemsel -hviskeleken -bro bro brille -ta den ring og la den vandre.. Lykke til med bursdag feiring imorgen:))) Er jo så kos med bursdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå