Gå til innhold

hormonspiral og blødninger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Fikk satt inn spiral i januar, og har nå menstrasjon nesten hele tida,

har 4 dager mensfri og 7 (!!) dager blødning, 4 dager fri, 7 dager med, og jeg blør mye. Mye mer enn jeg gjorde før jeg satt inn, og lengre!

 

Vet man kan ha blødninger de 3 første mnd, men skal ikke det være små-blødninger?

Og ikke så j"¤%& hyppig????

 

Begynner å tro at noe er galt..?

Kjennes ikke ut som den sitter feil..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få legen til å sjekke om den sitter rett, helst en gynekolog.

Jeg var selv så heldig at jeg sluttet helt å blø 3 dager etter jeg fikk den satt inn og bortsett fra to ørsmå sporblødninger så har jeg nå vært mensfri siden jeg satte den inn i februar i fjor.

Skrevet

Jeg blødde stort sett hver dag i tre måneder!!!! OMG!

Tok den ut da, og er fornøyd uten!

Sex med den metalltråden var kleint og jeg likte ikke følelsen av å vite at den var inni meg.

Skrevet

Jeg hadde ikke fått tilbake mens når jeg satte inn, ammet enda da.

En mnd etterpå var jeg ferdig med amminga, og da kom blødningene, ut av en annen verden. Det her gidder jeg ikke i hvertfall!

Skrevet

Jeg tok den ut og startet på p-pillen igjen. Bedre enn mensen-ol i alle fall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...