Ksenia & Anjem Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Etter anbefalinger her inne, kjøper vi Reflex vårdresser i morgen. De kotser 499,- på Barnas Hus.
sologsommer Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 takk. Har en billig fra Europris, men gutten er våt av svette, så vi må kjøpe en ny :-)
Mille** Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Reimatec, beste som er. Husker ikke pris, kjøpte den til halv pris. Reflex og Helly Hansen anbefaler jeg ikke!
sologsommer Skrevet 9. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2010 HH liker jeg ikke, men hvorfor liker dere ikke Reflex?
Mille** Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Ble våt med den, rett og slett. Reimatec erstatter nesten regntøy, og den er veldig lett og komfy. )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 reimatec er vi fornøyd med, har hatt vinterdressen så i år blir det vårdressen også.. hadde reflex i fjor, ikke fornøyd, vesla ble våt og klam i den. syntes også helly hansen sin er god, den kan også erstatte regntøy slik som reimatec sin(hvertfall den typen som noen av barna har i bhg jeg jobber)
Mille** Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Snupp har en HH i reservedress (arvegods), som mannen tok på henne ved en feiltakelse, hun ble gjennomvåt! Og det var i våt snø, ikke søledammer liksom.
Kaffemocca Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Ser at flere er misfornøyde med HH sine, Vi har bare hatt HH og er storfornøyde! Det er arvedresser da så er noen år gamle, vet ikke om kvaliteten har blitt dårligere..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Er veldig fornøyd med Reimatec, og kjøpte den pent brukt på finn for skarve 300 kr=)
du og jeg og vi to Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Vi er utrolig fornøyd med Reima tec, og klarer ikke helt gå bort fra det merket;) Her om dagen tryna han og ble liggende i en sølepytt til jeg plukka han opp - og ungen var like tørr inni dressen. Imponert;) Jeg har arvet akkurat denne dressen, men kjøpte vinterdress brukt til rundt.
du og jeg og vi to Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Hmm.. tallet forsvant;) Brukt til rundt 500 skulle det være.
Vilja<3 Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Min 4 åring har skogstad og vi er kjempefornøyd med den, andre våren han bruker den nå, like fin og hel:)
mylittlecat Skrevet 9. april 2010 #16 Skrevet 9. april 2010 Vår/høst dressene til Reima er fantastiske. Supermyke og lette. Nypris er vel ca 1000 kr (?) Bruker de også i regnvær, og ungene er aldri våte. De kan dessuten, iallefall her vi bor, brukes nesten hele året. (litt unntak i år da, med den uvanlig kalde vinteren vi har hatt) Bare variere antall lag med ull/fleece under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå