Gå til innhold

Hvilken vårdress anbefaler (eller ikke) du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter anbefalinger her inne, kjøper vi Reflex vårdresser i morgen. De kotser 499,- på Barnas Hus.

Skrevet

takk. Har en billig fra Europris, men gutten er våt av svette, så vi må kjøpe en ny :-)

Skrevet

Har bare prøvd Reima, bestandig vært fornøyd.

Skrevet

Reimatec, beste som er. Husker ikke pris, kjøpte den til halv pris. Reflex og Helly Hansen anbefaler jeg ikke!

Skrevet

Hva er galt med reflex?

Skrevet

HH liker jeg ikke, men hvorfor liker dere ikke Reflex?

Skrevet

Ble våt med den, rett og slett. Reimatec erstatter nesten regntøy, og den er veldig lett og komfy. :o)

Skrevet

reimatec er vi fornøyd med, har hatt vinterdressen så i år blir det vårdressen også.. hadde reflex i fjor, ikke fornøyd, vesla ble våt og klam i den. syntes også helly hansen sin er god, den kan også erstatte regntøy slik som reimatec sin(hvertfall den typen som noen av barna har i bhg jeg jobber)

Skrevet

Snupp har en HH i reservedress (arvegods), som mannen tok på henne ved en feiltakelse, hun ble gjennomvåt! Og det var i våt snø, ikke søledammer liksom.

Skrevet

Ser at flere er misfornøyde med HH sine, Vi har bare hatt HH og er storfornøyde! Det er arvedresser da så er noen år gamle, vet ikke om kvaliteten har blitt dårligere..

Skrevet

Er veldig fornøyd med Reimatec, og kjøpte den pent brukt på finn for skarve 300 kr=)

Skrevet

Vi er utrolig fornøyd med Reima tec, og klarer ikke helt gå bort fra det merket;) Her om dagen tryna han og ble liggende i en sølepytt til jeg plukka han opp - og ungen var like tørr inni dressen. Imponert;) Jeg har arvet akkurat denne dressen, men kjøpte vinterdress brukt til rundt.

Skrevet

Hmm.. tallet forsvant;) Brukt til rundt 500 skulle det være.

Skrevet

Min 4 åring har skogstad og vi er kjempefornøyd med den, andre våren han bruker den nå, like fin og hel:)

Skrevet

Vår/høst dressene til Reima er fantastiske. Supermyke og lette. Nypris er vel ca 1000 kr (?) Bruker de også i regnvær, og ungene er aldri våte. De kan dessuten, iallefall her vi bor, brukes nesten hele året. (litt unntak i år da, med den uvanlig kalde vinteren vi har hatt) Bare variere antall lag med ull/fleece under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...