Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 slottet koster hele 11000 pr døgn og holde i drift, og de trenger jo i alle fall ikke bekymre seg for høye strømregninger, for da øker jo bare regjeringen appanasjen, nei få ut monarkene og inn med noen bønder! Kan forresten ikke kongen og dronninga, ha seg litt sengekos så holder de seg jo varme??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Og du tror det hadde vært bedre om vi haddehatt en president som skulle hatt en bositasjon likt den i det hvite hus?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Få kongen og dronninga inn på dobbeltrom på Grunerløkka sykehjem så kan de være som vanlige normale borgere og få gammal halvfabrikata mat og kaffe som er et par dager gammel!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Vanlige og oppegående eldre bor normalt ikke på sykehjem
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jøss, synes det var lite, jeg! Det er jo ikke mer enn hva to alenemødre koster! Jeg har langt større sans for de kongelige, de er i det minste litt underholdning. Og Mette Marit ville jo ellers ha innkassert overgangsstønad og dobbel barnetrygd, så henne hadde vi betalt for uansett.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Vil vi ha et kongehus, må vi betale for det! De kan ikke være både kongelige OG vanlige borgere. Vil vi ha et slott her i landet, bør VI betale for det, ikke kongen! Vi elsker å dra til andre land og se på slott, vi elsker å lese sladder om kongelige. Det er eventyr å tro at ikke alt dette koster noe!!! Dessuten får jeg nå anledning til å kommentere inngjerdingen av sommerhuset til Haakon og Mette Marit ( og takk for det!) Hvis de skal være kongelige, MÅ de være noe for seg selv, ellers er de jo ikke kongelige! Dette landet er så smålig at folk faktisk hadde fortjent å få Karl I Hagen til president! Og betale for hans spania-residens!!! Åhhh, så deilig å gi dumme republikanere en skikkelig nesestyver ))) Yesss ))
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Er det noe jeg ikke blir provosert over så er det at kongehuset bruker penger, at statsministeren flyr mye i privatflyet sitt, at ministre spiser dyre middager osv osv...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 kongelig med her og der.blæh.ikke noe mere vanlige enn meg de folka der..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 det er jo ikke akkurat slik at det bare er kongen og dronninga som bruker all strømmen da... Slottet brukes jo til mye annet enn bare "bolig" vet dere..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Jeg vil snart se det regnestykket hvor det hevdes at det er MINST like dyrt med president som med et kongehus!! En president skal tross alt velges av folket, i motsetning til den gjengen vi har sittende på livstidskontrakt nå. Og hvem er alle disse som plutselig har blitt så fan av Kronprinsessen??? Vi blir proppet fulle av den ene meningsmålingen etter den andre, hvor det hevdes at hele Norge er fulle av beundring over hvor godt forbilde hun er. HALLO! Jeg vet ikke om en eneste person som mener at MM er et fantastisk forbilde for det norske folk! Heller tvert imot!!! Grrrrr... Gi meg en president - NÅ!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Jeg stiller herved til valg som norges første president.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 jeg fatter ikke at det går an og bli provosert av kongehuset. kan ikke tenke meg noe værre arv og få en den jobben der. jeg er glad noen gjør den for oss. og tenker at en vær person som virkelig ønsker seg en sånn jobb, høyst sansynlig ikke burde få den
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Kongehuset teller ikke så mange personer. Blir mye mer provosert av alle de arrogante næringslivslederne som sørger for millioninntekter til seg og sine, og står fram i Se og Hør med alle "landstedene" sine og siste nye elskerinne. Det er til å bli kvalm av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå