Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Var hos legen i går, og det var ikke sv.forgiftning siden urinprøven så bra ut. Noen som hadde sterk hodepine i slutten av sv.skapet? Hva kan jeg gjøre? Har vært i tre dager nå, og holder på å gå på veggen..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 huffda, hadde det slik min siste månde i graviditeten, konstant hodepine.. Prøv å ha det litt mørkt og rolig i rommet, prøve å slappe av, kanskje en kjølig klut over hodet? prøv med to paracet, om du ikke har gjort det alt..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Ikke for å skremme, men jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, uten å ha noe utslag på proteiner i urin. Du kjenner om det er blodtrykk-hodepine du har, den sprenger midt på "krona", om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Blodtrykket er på 128/84, litt opp siden forrige gang, men han trodde det var pga tannpine (fikk denne fikset i går, så skal ikke være årsaken til hodepine i dag...) Smerten i hodet går fra under øynene, og bak til nakken, samt til tinningene.. Over hele hodet, føles ut som et enormt trykk..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg fikk vondt i hodet på slutten, og reiste rett til jordmor, hadde høyere blodtrykk enn vanlig. Vanlig, var lavt, så det var ikke høyt for min del. Men merka det godt, med vondt i hodet. På sjukhuset, sa legen til meg: Du føder snart! Alt var bra med meg og barnet, bortsett fra at jeg var helt slått ut! Dro hjem, og etter litt over tre dager så kom barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå