Gå til innhold

MASSE slim (propp)? Så tidlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror slimproppen gikk i dag, aldri sett så mye slim på en gang før. (Beklager detaljer) Kjente det ble vått, og det hang masse tykk slim klar og hvit, og det var såpass mye at jeg er ikke i tvil.

Tidligere for noen uker siden gikk noe av den,var heller ikke i tvil da, men var mye mindre.

Hva vil dette si? Kommer den tilbake igjen, er det tegn på for tidlig fødsel`?

Er bare i uke 24 nå, og blir litt redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke skremme, men kan nok føre til for tidelig fødsel (var slik det gikk hos meg i uke 22).. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt til føden, og bedt om å få komme inn på kontroll, nei, jeg ville FORLANGET en kontroll.

Angrer hver eneste dag for at jeg selv ikke gjorde det, siden ungen vår ikke overlevde..

Men er ikke alltid fødselen starter når slimproppen går, ei venninne av meg har det anderledes, proppen gikk i uke 26, hun fikk fin oppfølging av jordmor og føden, holdt seg unna dumper ol. fødet først i uke 38.

Skrevet

slimproppen minner om ei svær snotte klyse,me andre ord gul/grønn.....d danner seg alltid ny propp me tiden!!! men for all del ring føden å snakk me di.

Skrevet

slimproppen er ikke alltid gul/ grønn nei.. Min var helt blank!

Skrevet

er ikke alltid proppen ser slik ut, min kom ut i biter og var hvit/gul, det bygget seg opp en ny en etter litt tid, du må bare være litt mer forsiktig med huming og dumping, og passe på hygjenen så lenge :-)

Men som de to andre sier: kan være greit å kontakte føden

Skrevet

greit d,første gang jeg har hørt om blank slimpropp da....men vi er sikkert forskjellige,var fødsels legen så forklarte meg hvordan den skulle se ut VISST d virkelig var den...er jo normalt me masse blank/hvit slim i løpet av svangerskapet da....men snakk heller med føden da! di vet vel mer enn oss uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...