Gå til innhold

Så utrolig skuffa :-( (noe laaaangt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å sette dere inn i saken: Jeg er så "heldig" at jeg ble skapt med store bryst; ala E-cup, er 170 høy og veier 67 kg. Har slitt så med ryggen pga brystene, og værre ble det da jeg ble gravid, bår jeg ammet, så vokste jo brystene og ble enda tyngre. Nå som jeg ikke ammer lenger, så er brystene nede i str 75E igjen, det er en god stund siden jeg sluttet å amme nå, så jeg kontaktet legen min på like før påske, fikk time samme dag.

Fortalte at jeg ville ha en bryst reduksjon, og trengte henvisning, fikk beskjed om at jeg ikke trengte henvisning fra han. Kontaktet Klinikk samme dag, og fikk konsultasjons time i dag.

Pratet med kirurgen, fortalte jeg gjerne ville ned i en C-cup, siden det blir så tyngende for ryggen, vi pratet om det og satte opp en time. Har spart penger til denne reduksjonen i mange år nå.

Så kommer det, har jo pratet med samboeren min om dette i 2 år nå, og han har støttet meg. Men i dag slo han seg helt rundt! Jeg fikk beskjed om at hvis jeg tok denne bryst reduksjonen, så ville han GÅ FRA MEG?!!! Ble så forbanna på han, fortalte at jeg nekter å gå med smerter i rygg og hofter, bare fordi han liker størelsen på brystene mine. Mot argumentet hans ble: "Er ikke jeg som går rundt her og strutter med brystene mine".

Ble så såret, satte meg ned og gråt, hva skal jeg gjøre da? kjøper så store klær som murlig, og likevel føles det sm om brystene mine velter ut av klærne :-(

Tok med meg ungen vår og leverte til sviger mor, så vi kunne prate om hva problemet egentlig var (vil ikke krangle forran ungen vår)

Når jeg kom hjem var det kun hån og spott å få, tok til slutt å pakket med meg noen klær ol. og reiste til min bror og samboer, så jeg kan være hos dem noen dager, svigermor ringte meg i ste, sa at hun beklaget sønnen sin oppførsel (han hadde ringt og "sladret" til henne) og sa hun støttet meg i mitt valg om bryst reduksjonen..

Men hva skal man nå tro og gjøre?!

Var han sammen med meg, så han bare kunne hoverere ovenfor andre, om at jeg hadde store og ekte bryst? Var det egentlig ekte følelser i bildet? Burde han ikke heller se hvor smertefullt det er for meg å gå slik?

Skal jeg bare glemme han, gå fra han og gjøre det beste for ungen sin del når det gjelder foreldre oppholdet?

Føler meg bare skuffet, paff og sviktet :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer helt sikkert ikke til å gå fra deg pga av det. Bare tull fra hans side. Det er jeg 99% sikker på.

og skulle han virkelig mene det er han da ingenting å samle på.

Skrevet

Jeg hadde aldri føyd meg etter en mann som mener at han burde sette helsa på spill for utseende.

Hadde så klart tatt reduksjonen og så fikk han heller gå om han ville. Lettere å finne en ny mann enn å skulle risikere ryggproblemer og mulig ufør i fremtiden

Skrevet

stakkars deg. Jeg er bare enig med deg og syns bubben din er en bæsj!!

Skrevet

Herregud, for en type!! Er det virkelig mulig å bli så selvsentrert? En ting er i alle fall sikkert, du kan ikke legge operasjonen på hylla fordi det passer ham best at du ser ut som du gjør nå. Da vil du for evig og alltid være dørmatta hans. At han heller vil ha deg med smerter, er for meg ubegripelig. Snakk om overfladisk type! Æsj!

Skrevet

Takk dere.. Reduksjonen er allerede satt dato for, så det skjer jo uansett hva han sier om saken, er lei av å gå med smertene, må jo binne fast brystene for å kunne følle meg noe normal..

Forstår bare ikke, han viste jeg skulle på konsultasjonen i dag, han viste jeg skulle forhøre meg om C-cup, vi har pratet om dette i 2 år :-( Forstår bare ikke hvordan det kan forandre seg på en dag :-/

HI

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅHR! blir så forbanna! Søsteren min hadde akkurat samme problemet.. men hun ble ikke hånt av typen, men av alle andre, som skulle få han til å fra henne og sån! MEN DRIT I HAN! Jeg vet hvor smertefult det er! jeg ville sagt at du skal ta operasjonen! For å si det sånn, så blir puppene dine mye finere når de er ferdig heelet :) De blir rundere og fastere! det må du bare si :) Jeg var med søsteren min hele den uken etter operasjonen, og hun var nydelig :)

Bare GNI det inn i det stygge trynet hans!

(hormonbombe) ;)

Skrevet

Ja :-/ Veste er jo at han støttet meg, fordi sex er så godt som umulig for oss! Da vi prøvde å få barn så måtte jeg "snurpe" fast brystene, så det ikke skulle være smertefullt, og når jeg ammet, så klarte jeg ikke sex i det hele tatt, vi prøvde, men det var alt for tungt og vondt, siden jeg ikke kunne snurpe fast brystene (siden det kunne føre til minsket melk)

HI

Skrevet

Han er nok bare veldig glad i brystene dine og ser på dem som en del av den personen han elsker. Jeg tviler på at han har brukt dem for å hovere til andre, men har nok vært stolt over at du var såpass brystfager, menn er veldig enkle vet du.

Jeg og mange andre kvinner fyller i våre bryst som forsvinner i forbindelse med svangerskap og amming, jeg merket også at min mann savnet dem da de ble flere størrelser mindre. Nå gikk jeg fra c- til a- cup, det var ikke bryst igjen og det var fint å få dem tilbake i en c.. Du får forklare ham at puppene fremdeles vil være der, bare litt mindre og mer spenstige, kanskje det ikke virker så avskrekkende da. C-cup er jo fremdeles mye bryst. Og nå blir dem jo litt mer fjortis-aktige, struttende og uten heng;)

Han kommer over det! Du må ikke la være å gjennomføre operasjonen for hans del. Om han skulle gå fra deg og bruke dette som årsak så ville han funnet en annen grunn om du ikke opererte deg. Han ville gått fra deg uansett.

Lykke til med både forholdet og operasjonen, jeg sender min hjerteligste støtte til deg!

Skrevet

Tusen takk 20:49!

Føler meg jo eldgammel allerede! Er 24 år, og brystene henger noe forferderlig allerede :-(

Vil bare slippe unna smertene, og føle meg yngre igjen.. Vil kunne løpe rundt og leke med ungen vår når h*n spørr meg, nå så klarer jeg ikke det en gang :-( Er jo ikke så veldig mye av slikt enda, da h*n ikke er så gammel, men tenk om h*n ender i en ferlig situasjon, og jeg som mor ikke kan nå frem, fordi brystene hemmer meg :-( Tenker daglig på slike ting..

Også vil jeg kunne gå inn i en klesbutikk og prøve på meg en topp i rett størelse, på en normal butikk, og vite at brystene ikke velter fram og gjør utseendet mitt "ludder" aktig.. Løper rundt i hettegensere og store t-skjorter, da jeg hater at mannfolk skal kunne glo på halve brystet mitt :-/

HI

Skrevet

Takk 20:56

Får stikke innom han og høre om vi kan prate sammen om dette, han er hjemme (så "patetisk" som jeg er, så flyktet jeg to hus unna)

Blir for dumt at et 5 år "gammelt" forhold skal ødeleges pga noen bryst :-O

HI

Skrevet

Har fått tengt litt over alt nå, funnet ut sånn ca hvordan jeg skal forklare det hele til samboeren, så da stikker jeg over til huset vårt nå, håper virkerlig vi finner frem til en løsning nå..

HI

Skrevet

Hei! Jeg skjønner ikke hva som feiler fyren din ( OM han er serriøs ) Jeg har også redusert brystene.. Samboeren min er like glad i disse brystene som han var i de "forrige".... Han må jo heller tenke på DIN helse! Nei vettu.. Vis han innleggene her. Så han får se hvordan allmenfolk hadde reagert på et sånt utsagn.. Lykke til med oprasjonen.. Du kommer ikke til å angre!:) Jeg skal gjøre det igjen, etter jeg har fått de barna jeg skal ha..:)

Skrevet

LYKKE TIL! Gi oss en tilbakemelding om hvordan det gikk:)

Skrevet

Ser du skriver at du skal snakke med han nå, lykke til.

Er han sammen med deg for puppene sin skyld så har han vel misforstått litt.... Maken til ufølsom ting å si!

Skrevet

Da jeg bestemte meg for å ta reduksjon så spurte jeg ikke mannen min, men fortalte han at jeg ville gjøre det.

Hva har han med det å gjøre?! Dine pupper, du bestemmer.

Men skal du betale for det? Du kan nok få det dekt. Jeg er 164,veide da 58 og hadde 75e. Fikk det dekt.

Skrevet

Mann di er skikkelig teit nå, ingen tvil om det. Men vil gjerne kommentere en annen ting også.

Du sier du var hos fastlegen din for å få hennvisning, men han sa du ikke trengte det. Hadde du allerede bestemt deg for å betale det selv? For du ville jo fått det gratis, selv på privat-klinikker dersom legen hadde sendt en hennvisning. Man må bare sjekke ut hvilke klinikker som har avtale med det offentlige når det gjelder brystreduksjon, og det finner du liste på inne på fritt sykehudvalg sine nettsider.

Skrevet

Hei! Jeg skjønner ikke hva som feiler fyren din ( OM han er serriøs ) Jeg har også redusert brystene.. Samboeren min er like glad i disse brystene som han var i de "forrige".... Han må jo heller tenke på DIN helse! Nei vettu.. Vis han innleggene her. Så han får se hvordan allmenfolk hadde reagert på et sånt utsagn.. Lykke til med oprasjonen.. Du kommer ikke til å angre!:) Jeg skal gjøre det igjen, etter jeg har fått de barna jeg skal ha..:)

Skrevet

Ok.. hehe.. har egentlig aldri sjekket ut om vi får det dekket eller ikke! Da får jeg sjekke ut oom jeg får dekket det, gjør jeg det, så har vi jo en hel sparekonto til trange tider! :-D

HI

Skrevet

Inne på www.bukplastikk.com er det mye info, også når det kommer til brystreduskjon, og generelt hvordan systemet funker.

Skrevet

Sånn som du beskriver problemene dine kan jeg ikke skjønne annet enn at du vil få det dekket. Vil vel ta noe lenger tid å få operasjonen, enn hvis du betaler selv - men ikke nødvendigvis så lang tid. Jeg fikk dekket min redusksjon pga ryggproblemene min.

Og lykke til med forholdet!

Skrevet

Du får nok helt sikkert dekt det. Jeg fikk det. Dra til fastlegen din å klag/ gråt til han/ henne.. Så sender legen din en henvisning.. Så får du det så å si gratis:) No problem.. Du er slank også. Jeg fikk beskjed om å gå ned litt i vekt.. Men thats it..:) Lykke til..

Skrevet

Har både en tante og en kusine som fikk gratis brystreduksjon pga ryggproblemer :)

Sjekk det ut du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...