Gå til innhold

Mellomkjøttsmassasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd seg på mellomkjøttsmassasje? Hvilke type olje brukte du, hvilken erfaringer har du med det - og hvordan masserer man? Jeg ser for meg at det bare er å slippe løs min kjære med olje og la han massere og tøye litt - noe han gleder seg veldig til! hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke Jordnøttolje. Fåes på apoteket

Skrevet

jeg brukte jordnøttolje :) smurte inn både mage og underliv de siste 4 mnd - revnet minimalt (3 rift - tangfødsel) og ingen strekkmerker! :)

Skrevet

Jeg smurte md en olje fra Weleda, men revnet grad 3c likevel.... Så her var det iallefall null effekt...

Skrevet

Det spiller ingen rolle hva slags olje du bruker, du kan bruke all slags matolje. Jordnøttolje er det som mange bruker, men det er ikke noe i veien for å bruke olivenolje, f eks. Det virker som om mange tror at det er selve oljen som er poenget, men det er det ikke. Det er massasjen som gjør deg tøyelig. Hjelper ikke noe å klaske på masse olje og tro at den "jobber".

Har aldri sett noen mal på hvordan man skal massere. Selv masserte jeg mellomkjøttet 5-10 minutter hver kveld de to-tre siste månedene. Tøyde også skjedeåpningen. Første fødsel fikk jeg full åpning på to og en halv time, og barnet var ute før det hadde gått tre. Revnet ingen ting, så jeg har tro på massasje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...