Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 går på en mild pensilin kur for en betent finger!! kan det være derfor urinen lukter rart eller bør jeg bekymre meg for noe annet?? Takk:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det er nok helt sikkert det Går også på penicilin her, å her lukter også min urin litt rart nå. Går over snart
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 burde få testet deg for urinveis infeksjon.. Kan oppstå nok så ofte når man er gravid. Hadde det 4 ganger selv, bare på første halvdelen av graviditeten min sist, endte med å måtte kutte alt som het sukker og fett fra maten min for å bli kvitt det, da antibiotikaen ikke hjalp meg..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 takk for svar:) men er det ikke vondt når man tisser hvis det er urinveis infeksjon??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 3 av 4 ganger var det kun lukta det sto på hos meg.. da det gjorde vondt, så hadde infeksjonen vært en stund
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 takk:) får ta meg en tur til legen i uken hvis det ikke har gitt seg... GOD HELG:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå