Gå til innhold

I dag var det håret før snuppa gikk på hue i murgulvet ut av vogna......


Uro4

Anbefalte innlegg

Fikk sugd tak i jakka hennes så hun hang opp ned i hendene på meg:-(

 

Uff, skikkelig guffen opplevelse.... Verdens værste mor har nå satt i selene i vogna !! :-(

 

Var på tur i dag, og for første gang har hun drivi på å skulle snu seg i vogna over på knea...Holdt henne fast gang på gang. VAr jo langt unna noen seler, så tilslutt la jeg henne ned i liggende....

Så kom vi på jobben til sambo, og setter opp ryggen i vogna....snur meg 2 sek for å forelle sambo om at hun har begynt å snu seg og at vi må finne frem selene ASAP...I det jeg snur meg igjen er hun på vei med hue først ut av vogna..... Tenk hva som kunne skjedd!!!!

Følte meg ikke akkurat som noen supermor ..... snufs...Nå gikk det heldigvis bra.

Men, her står ihvertfall vogna klar med SELER !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff uff ikke gøy, men det er slik som skjer så alt for ofte. Heldigvis gikk det bra, og det gjør det som regel om det skulle skje også.

 

Bra med sele i vognen, vi har hatt det lenge pga dette. Helt vill. Gruer meg til han klarer å klatre over sengen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, fy fader...Guffen opplevelse. Snuppa har til i dag sitti som et tent llys når vi har gått tur.... Plutselig var det slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte mellomste jenta å velte vogna med julie oppi..Hun falt på hode i grusen.Jeg var inne å skulle ordne noen kaker, mens pappa og jentene var ute..Vogna sto i en liten hellning, og storesøster skulle gi lillesøster en kos..Det er faren med tre hjul på vogna.. Heldigvis ble det kun en liten skrape og en kul..Og Julie var i storform etter litt hyl og trøste pupp.. Men er så forferdeligt vondt i mamma hjertet når sånnt skjer..Men vi må nok belage oss på å oppleve mangen småuhell opp gjennom åra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Rima, infartktet hadde ikke vært langt unna nei. SKjønner det var fælt, men som du sier gik det heldigvis bra!! Puh... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...