lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Vi går ikke så veldig ofte nå, kanskje 1 gang pr mnd, skal prøve å gå litt oftere. Tidligere pleide jeg og lillemor å gå på småbarnssvømming på formiddagen, men jeg synes ikke det passer så bra å gå der nå når hun er over 4 år, er så og si kun barn under 1 år der. Vil ikke oppta skap plass slik at de med småbarn ikke får plass.
Lene~mor til tre Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Nei det er sjelden, det er faktisk over 1 år siden sist...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vi prøver og svømme hver onsdag, meg, 5 åringen og 1 åringen. Ble så flink til å svømme i sommer og ville vedlikeholde ferdighetene, pluss at jeg nå har meldt henne på intensiv kurs frem mot sommeren. Viktig med trygghet i vannet, da vi BOR på stranda fra juni-august
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Nei! Gikk en del med storesøster, men lillebror har atopisk eksem og klor er ikke heldig for han. Der vi bodde før kunne vi reise til saltvannsannlegg, og det gjorde vi noen ganger når v hadde muligheten, men nå er det ganske langt og kjøre. Dessuten synes jeg det er litt skummelt å reise alene med storesøster på 4 1/2 år og lillebror på 2 1/2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå