Gå til innhold

Jeg blir kvalm ved tanken på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at moren til Christoffer har fått (snart) to barn med han som drepte sønnen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det visste jeg ikke!! Så fælt! Synes barnevernet (eller staten eller hvem som vil) har for lite makt under slike forhold.

Skrevet

I så grove tilfeller burde det vært obligatorisk med oppfølging over lang tid for begge foreldrene og for søsken hvis de var vitne til volden. Det burde kanskje vært slik at voldsutøveren kunne idømmes å holde seg unna et visst antall år etter soning mens vedkommende var under behandling.

Skrevet

Hva sak er dette?

Skrevet

Får bare opp feilmelding på den linken...

Skrevet

I slutten på linken er det ofte et mellomrom, det må du fjerne for å få det opp.

Skrevet

Får den ikke opp fordet om jeg.. Får du opp din egen link??

Skrevet

legg til dette etter det siste ordet i linken(altså barnemishandling) så kommer du inn på linken: /5642873/

Skrevet

Det er sjeldent jeg er enig i sånne "jeg blir kvalm av" - innlegg, men dette kan jeg helt klart signere.

Skrevet

Går den mannen fortsatt fri?!?!

Skrevet

Jeg vet ikke om han har begynt å sone, men håper det. Når han mener han er uskyldig og moren til Christoffer støtter han mener jeg det er helt horribelt at de får beholde barna. Det sier ganske mye om dømmekraften hennes eller hvor ødelagt hun er av mannen. Jeg håper inderlig at hun også blir dømt og at ungene får sjanse til en ny start i livet mens foreldrene soner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...