Gå til innhold

Venner og alder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 19 år og venter mitt andre barn, har en del venner på min alder, men føler at vi ikke går så godt overens(at vi ikke er på lik linje om dere skjønner meg). Har ei venninne som er 8 år eldre enn meg og det forholdet går så fint! Vi har mer til felles og hun er mer voksen av seg....

Jeg er ganske litt mer eldre enn jeg egentlig er.. men føler det jo litt rart med tanke på at kanskje de eldre syns det er rart å være med meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også. Nå er jeg riktignok 25, men fikk min første når jeg var 19. De vennene jeg hadde da måtte jeg bare kutte ut, jeg klarte ikke for alt i verden og assosiere meg med de lenger. Ikke fordi jeg var så prektig blitt, men fordi jeg etterhvert endret syn på endel ting.

Nå er jeg som sagt 25, og de fleste vennene mine er på min alder (og har barn) eller eldre

Skrevet

Okei, så godt å høre at jeg ikke er alene :)

Må vel bare stole på meg selv og tørre å være med de litt eldre også, men er redd for at de ikke vil være med meg om dere skjønner.

Var ei innom meg å kjøpte noe i stad, hun har termin samme måned som meg og kommer fra ett annet sted, så hun kunne jeg kanskje fått litt kontakt med etterhvert.. Hun er 6 år eldre og venninne med hun venninna mi :)

Kjempefint om noen deler historier med meg :) Hva syns dere om å være med yngre?

Skrevet

SYns ikke du skal tenke så mye på det jeg :) De er nok ikke venner med deg fordi de føler de må, men fordi de ønsker det selv :)

Svigerinna mi (som ikke har barn) er 3 år yngre enn meg, men jeg har overhodet ikke noe problem med å finne på ting med henne, typ vennindeting! :) Hun er mye mer på mitt plan, enn hva andre av mine "venner" er :)

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja, er 21 år, og vennene mine er fra 29 år og oppover. Tror det har med at der jeg bor, å er det få som får unger før de er 23-25, jeg har 2 barn allerede..

Skrevet

vet hva du mener. er 20 og venter mitt andre barn.. vennene mine er forsatt vennene mine, men har ikke like mye til felles lenger.. har noen få venner med barn og er litt på mer linje med de men:p

Skrevet

Tusen takk for svar! :) De er ikke herfra noen av de og har få venner her, og jeg vet at venninna mi setter pris på meg, men likevel så tenker jeg jo litt på det :)

Skrevet

Jeg er 18 og har venninner fra 26-34 år:) Svigerinna mi er 13 år eldre enn meg. Jeg har ei venninne på 19 også, og jeg trives med det...

Skrevet

Okei, så jeg er ikke alene altså.. Svigerinna mi er 5 år eldre enn meg og vi går kjempegodt sammen :) hun har ingen barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...