Verbena Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Og selvom skrekken har tatt meg noen ganger de siste ukene, jeg er jo tross alt halvveis til 50 i dag. Så har jeg egentlig funnet ut at dagen er ganske så fin. For: -jeg har to nydelig gutter som kom hoppende inn i senga i dag tidlig å ga meg bursdagsklemmer. - jeg fikk 10røde og 10hvit/rosa roser av samboeren min kl 00.10 i natt. - jeg har fått en god del penger i bursdagsgave fra familien som nå skal brukes på å gjøre vår nye leilighet koselig - jeg er halvparten så gammel som mamma (for hun var 25 når jeg ble født!) Og ikke minst bunaden min passer fremdeles. 10år og 2unger siden konfirmasjon, det er ikke gjort noe med den siden i mellomtiden og jeg får den faen meg igjen uten problemmer fremdeles!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer så masse med dagen!! =D Du er jo bare jentungen he he =P Gled deg over hver dag du får sammen med barna, alternativet til å bli eldre er jo ikke så spennende =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer med dagen!!
Ranveig R Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer så mykje med dagen! Du fekk meg faktisk nesten til å føle meg litt gamal her, med mine nyleg fylte 28 Det er SÅ herleg med ungar som skal vekke med bursdagsklemmar, håpar du har nytt dagen )
Meg med tre små prinsesser Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer så masse med dagen:)
♡ A & E ♡ Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Grattis! Håper dagen ble fin Her har vi feiret sambo sin halveis til 80 idag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla' og en av oss skal bli den neste - til å feste! Håper du har hatt en flott bursdag. Her var bursdagsangen fra meg:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå