Gå til innhold

Noen fra St.Olavs Hospital-Trondheim??


mera1974

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal føde der men sannsynligvis ikke før noen uker etter deg :) termin 29 okt, forhåpentligvis føder jeg sånn som sist da, to uker før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, er det ditt 2 barn da?? Dette er mitt 2 og jeg fødte 1 uke før sist gang og da fikk jeg en gutt. Du da? Bra for da, uke 12 du nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin ca 15 oktober, men reknar med foedselen blir i september. Blir 36 foer barna kjem og det blir nr 3 og 4.

Faar to gutar og har to jenter paa 5 og 3 1/2 fraa foer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey høres koselig ut:) Ka med symptomer på dine tvillingsvangerskap da?? Blir spennende tenker jeg:) :) Jeg har 15, 13 og 5,5 fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir artig da, kan jo henn vi alle møtes på St.Olavs, hvem vet:) hehe

Artig med nr 1 alltid mye spennende spes med den første:) :) Skal du vite hva det blir? Jeg har termin 1 okt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia;) Blir spennende da, når har du termin da?? Jeg har 1.okt. mitt andre barn. Gutt fra før:) Skal du vite hva det blir da? :) Det skal vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 16.oktober, gleder meg til neste UL som er 20.mai. Var på en UL sist torsdag også, men fikk ikke vite noe kjønn. Vi vil gjerne vite kjønnet hvis vi kan. Går du til jordmor el bare lege?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, spennende på UL da?? Jeg vet ikke når UL blir enda. Men rekner vel med at det uke 18? Altså 2-3 uker til:) :) Vi skal også vite kjønnet:) :) Vi har en gutt sammen på 5,5 år så vi e litt spent hva det blir. 2 svangerskapet mitt, og det er som natt og dag:) Har kun vært til lege 1 gang. Skal til legen på ons. for andre gang. Deretter vet jeg ikke. Du da? Tror jeg skal til UL første uke i mai. :) Termin 1.okt:) Har hørt at man ikke går over 14 dager lengre!!! :) Pga at det ikke er bra for barnet å gå så langt over tiden. Er det den første din eller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler eg meg bra og det er heilt utruleg deilig :-)

 

Elles er eg utruleg sliten - må sette meg ned etter å ha stått berre ei lita stund og å gå oppoverbakke eller trapper er grusomt.

Vel, livmora tøyast og strekkast dobbelt så fort som med einlingsvangerskap og det merkast. Har ikkje så stor mage endå, men livmora er allereie opp til navla. Av og til er kanten skeiv, dvs den eine tvillingen dyttar meir oppover. Merkar meir bevegelsar enn ved tidl svgerskap, men det er det mange som seier er normalt for tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, høres bra ut:) Bra at du føler deg bra i dag:) :) Det er jo dobbel så tungt da å ver svanger med 2:) :) Men dobbel glede selvfølgelig!!! :) I dag har jeg vært til legen og er 16 uker på vei. Livmora er normal for 1, men legen syntes magen er stor til å "bare være 1" så han kunne ikke utelukke 2 før UL. :) Men alt er kjempe bra og jeg hørte tydelig hjerteslag flere minutter og det føles helt fantastisk, nesten på gråten der jeg lå.. :) Men hørte kun hjerteslag til 1 så det er nok et barn inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har menstermin 15. oktober og skal føde på St. Olavs :) Var på tidlig UL i 13+6 og da mente legen at min termin var riktig, så får se igjen den 21. mai, mulig jeg blir flyttet noen få dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Jeg har termin 5.okt. Det blir mitt tredje barn. Vet at det er en liten gutt som sparker der inne. Har en gutt og ei jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...