Gå til innhold

Noen fra St.Olavs Hospital-Trondheim??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okey, spennende på UL da?? Jeg vet ikke når UL blir enda. Men rekner vel med at det uke 18? Altså 2-3 uker til:) :) Vi skal også vite kjønnet:) :) Vi har en gutt sammen på 5,5 år så vi e litt spent hva det blir. 2 svangerskapet mitt, og det er som natt og dag:) Har kun vært til lege 1 gang. Skal til legen på ons. for andre gang. Deretter vet jeg ikke. Du da? Tror jeg skal til UL første uke i mai. :) Termin 1.okt:) Har hørt at man ikke går over 14 dager lengre!!! :) Pga at det ikke er bra for barnet å gå så langt over tiden. Er det den første din eller?? :)

I dag føler eg meg bra og det er heilt utruleg deilig :-)

Elles er eg utruleg sliten - må sette meg ned etter å ha stått berre ei lita stund og å gå oppoverbakke eller trapper er grusomt.

Vel, livmora tøyast og strekkast dobbelt så fort som med einlingsvangerskap og det merkast. Har ikkje så stor mage endå, men livmora er allereie opp til navla. Av og til er kanten skeiv, dvs den eine tvillingen dyttar meir oppover. Merkar meir bevegelsar enn ved tidl svgerskap, men det er det mange som seier er normalt for tredje.

Okey, høres bra ut:) Bra at du føler deg bra i dag:) :) Det er jo dobbel så tungt da å ver svanger med 2:) :) Men dobbel glede selvfølgelig!!! :) I dag har jeg vært til legen og er 16 uker på vei. Livmora er normal for 1, men legen syntes magen er stor til å "bare være 1" så han kunne ikke utelukke 2 før UL. :) Men alt er kjempe bra og jeg hørte tydelig hjerteslag flere minutter og det føles helt fantastisk, nesten på gråten der jeg lå.. :) Men hørte kun hjerteslag til 1 så det er nok et barn inni der:)

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...