Gjest Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Litt tidlig ennå,men etter dagens flotte vær kjenner jeg at jeg er veldig klar for sommeren med sol,bading,grillmat og ferie Vi skal til dyreparken i Kristiansand,og gleder oss store og små
blond Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det er åpent, vi vet bare når vi skal ha ferie. Vet ikke hva jeg vil engang og ikke har det vært et tema heller. Synes enda det er lenge til sommeren, spesielt med tanke på at snøen ligger. Skal dere overnatte i Dyreparken?
Gjest Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Ja det er klart hvis snøen ligger ennå så blir kontrasten stor til sommer og ferie. Her har vi hatt et supert vårvær i dag,så derfor kom sommertankene. Ikke mere snø her heller. Nei skal låne en hytte av et vennepar av oss er meningen.
Ranveig R Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Eg veit berre at vi skal ei lita veke til Hallingdal/Nesbyen saman med mamma og pappa og nevøen min. Pappa har tatt frå kvarandre ein buss og gjort den om til campingbruk, så vi skal køyre og sove i same doningen ) Det blir ein dag på Langedrag, ellers veit eg ikkje. Vi er invitert i bryllaup i Frankrike (til fetteren min) i august, men er usikker på om vi har råd til å ta turen, og usikker på om vi har mulighet for barnevakt her heime. Her heime håpar eg på at vi kjem litt lengre med hagen i alle fall, og så skal eg vere veldig opptatt med alle grønsakene eg skal dyrke (både brokkolien, agurken, squashen og tomatene spirar) )
blond Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Hytte er betydelig billigere enn å bo i Dyreparken iallfall og sikkert koseligere, men det ville sikkert vært spennende å gå i Dyreparken sent om kvelden!
Lene~mor til tre Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Vi skal en tur til trondheim å besøke familien min
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Her er ikke hele ferien planlagt, det eneste jeg vet er at vi skal til Sverige å treffe faren min og hans familie der(har ikke truffet han siden jeg var 3-4 år). Får se hvor lenge vi blir der, vil vel si at det spørs litt på hvordan kontaketen oss imellom blir og hvor lenge vi føler at det er greit å være der. Kan vel hende vi drar noen andre plasser også om det blir tid.
Jojo x3 Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Vi skal ha norgesferie iår og for oss betyr det ferie på hytta og turer til fjells med telt. Tenker oss en tur til Jotunheimen!
flypapir Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Vi har ingen store planer da jeg for det meste må jobbe denne sommeren, men litt baller det nå på seg... På forsommeren skal jeg og eldstejenta en langhelg til Stockholm (skjærgården) og besøke familie. Når skoleferien starter skal vi på tur med hele mannen sin familie til Fredrikshavn med barnas båt. Bor 4 netter på hotell med badeland der og alt er lagt tilrette for ungene.. I juli har vi fått barnevakt i 3(!!) netter, så da skal mannen og jeg på storbyferie med ett vennepar. Lurer litt på Vilnius, men ikke noe er bestemt enda. Blir hvertfall våre første netter uten barn siden vi ble foreldre for drøye 4år siden.. Ellers blir det nok noen småturer hit og dit hvis jeg får litt fri innimellom.. Satser på en suuuper sommer med bra vær!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Vi vet enda ikke når vi skal ha ferie. Eller jeg er i permisjon, men mannen og de han jobber med har ikke fordelt ukene enda. Men det er greit, vi skal ikke på noe stort som må bestilles uansett. Hyttetur i Rondane med fotturer i nasjonalparken, og en dag eller to på Hunderfossen er det som er planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå