Gå til innhold

Da har vi solgt huset vårt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk etter første visning for ca 350 000 over prisantydin, så er veldig fornøyd...men litt vemodig også å flytte fra huset som ungene har vokst opp i så langt og som vi trives veldig godt i...men skal omsider få bygget drømmehuset ved sjøen, så er ikke så synd i oss i grunn;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis!! :) Deilig å få solgt! Vi solgte vårt i høst, med 80tusen i underskudd. Må man så må man! alt for å bo her vi bor nå ;o)

Skrevet

Ja, det er sant;-) Det føles godt å være ferdig med visning og sånt i hvertfall, fy for et styr det var! Har en mann som er eiendomsmegler og veeeeldig opptatt av at alt skal være mer enn perfekt til en visning...phhhuuu;-/

Vi har bodd her i fem år nå og tjente nesten 1,2 på de fem årene, så er ok det;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja det er jo helt greit ;)

Lykke til med bygging da!! :) Det var min store drøm også, helt til jeg innså at jeg ikke hadde hatt ork i verden til noe sånt! :)

Skrevet

i har heldigvis mange driftige, hjelpsomme familiemedlemmer og venner, så det hjelper litt...men jeg er forberedt på et kjør når byggingen begynner...men det er jo bare for en periode da, så da går alt - er jo verdt det til slutt tenker jeg;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er det så absolutt. Godt med folk som kan trå til på dugnad også! Hjelper godt det :o)

Vi kjøpte drømmehuset vi da. Eller, drømmehus er det ikke enda, men det har potensiale!;) Akkurat passe stor tomt, (hjørnetomt) med muligheter for både det ene og det andre :)

Skrevet

Så fint at dåke fekk solgt med god fortjeneste då!

Det er kjempemoro å bygge eige hus (dvs det er kjempemoro å planlegge, og fantastisk når det er ferdig - men tidvis veldig frustrerande i løpet av byggeprosessen), og få ting som ein vil ha dei.

Flyttar dåke langt av garde, eller blir dåke verande i området?

Skrevet

Grattis! Deilig med hus ved sjøen, har en fantastisk havutsikt her vi bor nå. Love it! :o)

Skrevet

Blir værende i området sånn noe lunde - samme kommune, 15 min å kjøre fra der vi bor nå:-)

Skrevet

Gratulerer så myyye vennen:o)))

FANTASTISK hus dere solgte også da!!

Gleder meg til å "se" hvordan det nye drømmehuset deres blir.

Klem

Skrevet

Takk, vennen:-) ja, du skal absolutt få se når vi kommer så langt;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...