blond Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg vet at mange leser her og jeg vil gjerne at flere lager innlegg! Lag to uten å tenke over hvordan de blir seende ut. Det er ikke farlig å legge igjen spor etter seg.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Da var det gjort.Litt svadainlegg,men har bidratt til at det blir litt mer liv her i kveld ihvertfall. Kan jo hende det kommer mer fra denne kanten,bare barna er i seng og roen senker seg over heimen God fredagskveld!!
blond Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 Veldig bra! Kan virke som mange har høy terskel for å skrive innlegg her og det er dumt. Hva risikerer man liksom? Stikk innom igjen senere da!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 fint at noen (du blond denne gang) dytter oss litt igang her. Må si at jeg ofte titter innom, men om det ikke er kommet opp nye innlegg så lager jeg de sjelden selv heller;)
blond Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 Det er en gjentakende greie at man svarer, men ikke lager innlegg selv, men det blir alltid et aktivitetspuff når noen lager innlegg som dette. Er bra å lese hva andre lager i sine innlegg. Du var mer aktiv selv før i tiden, hva skjedde?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 jeg jobber mer nå, og jobber mer kveld,og da har jeg lillemor hjemme på dagtid, blir ikke så mye datatid da. Har vært her inne så og si daglig,men har liksom ikke funnet på noe å lage innlegg om. Har vært litt inne på anonymforumet i det siste, ser at du også har vært noe der.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 ok skal prøve.. har vært inni en "bare svare, ikke lage lite aktiv periode" selv her siden før påsken.. Men skal ta meg selv i nakkeskinnet hehe.. Selv om vist snart er natt.. Men jeg er jo nattens dronning så det går så bra så))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå