Gå til innhold

Noen tips til den som sparer til langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av håret mitt, det er øre kort, og føler hodet mitt ser rundere ut nå som jeg er slankere :-O

Så har bestemt meg for å spare til langt hår!

Meeeen, har ikke hatt langt hår siden jeg var 8, er nå 21.. Har pannelugg som alerede har vokst seg så den stikker i øynene, irriterende!

Så, er det noen som har noen tips på hva jeg skal gjøre for at håret skal vokse fortes mulig?

Hvor mange ganger bør jeg klippe tupper i året?

Hva skal jeg gjøre med panneluggen frem til den er lang nok til å legge bak ørene?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Legg luggen bakover, fest den med en spenne :-)

Jeg klipper tuppene ca hver 3. måned, og bruker minst mulig hårprodukter, for å unngå slitasje. Spis B-vitaminer!

Skrevet

Jeg har kjempelangt hår. Den enkleste måten å få det er rett og slett å droppe å klippe det inntil det er langt nok. Ikke hør på frisørene som sier du må klippe tuppene flere ganger i året. Det er bare tull.

Skrevet

Huff, misunner deg ikke...

Gikk med håret i hestehale i over 2 år, men hvis du bare kommer over den derre skulderlengde kneika, så er mye gjort!

Lykke til:o)

Skrevet

Takk for tips :-D

Hvilke frukt, mat osv. er det masse B-vitaminer i?

Kall meg lat ja, jeg vet jeg er... Men blir så fort ukonsentrert og lei når jeg leter rundt på nettet (klask på lanken)

Skrevet

det kan jeg ikke gjøre, gjorde det en gang før, endte med å måtte klippe meg kortere enn noen sinne :-O

HI

Skrevet

Sant, er da det nermer seg skuldrene jeg pleier å klippe det, for da er det så umulig! Men nå skal jeg klare det! Hehe :-)

HI

Skrevet

Det er ikke tull å klippe tuppene noen ganger i året. det hindrer i at sprø/slitte tupper splitter seg oppover. Men det gjør jo selvfølgelig ikke at håret vokser fortere.

Skrevet

Tror det er forskjellig fra person til person både hvor ofte man må klippe håret, og hvor langt håret har mulighet å bli.

Ser selv på mitt hår at det må jeg stusse hver 3 eller 4 mnd, ellers fliser det seg så mye opp at jeg må klippe det kort.

Skrevet

tusen takk :-D kaster hårbørsta nå jeg, kjøper meg en natur hårbørste i morgen :-)

skal klippe meg på mandag (tuppene) så skal høre med frisøren hvilke produkter hun anbefaler meg, i forhold til hårtypen :-)

HI

Skrevet

Bare tull at man ikke skal klippe seg mer enn noen få ganger i året, hver 4. mnd høres og veldig sjeldent ut!

Mitt hår ser best ut hvis jeg stusser det max hver 2. mnd, sist gang ventet jeg i 3 mnd'er og måtte derfor klippe alle de 3 centimetrene.. :/

Så lenge en bare stusser det hver gang så vil faktisk håret blir lengre.

Verste jeg ser er jenter med langt og oppspist hår. Det finnes det mange av. Ser at de klipper seg altfor sjeldent!

Nei, da vil jeg heller ha kortere og sunnere/finere hår!

Skrevet

jeg tar b- vitaminer (kjøp på helsekost) i pilleform, da vokser håret raskt!

mitt vokser minst 1 cm i mnd.

så får du jo kjøpt div hårkurer og stæsj som skal gjøre at håret vokser fortere, men omdiskutert om de virkelig virker da, men er verdt et forsøk ;)

og hvis du stusser det ofte så slipper du jo å ta så mye hver gang :)

men b-vitamin tilskudd er det som har virket kjempebra for min del :))

Skrevet

Tusen takk for tips :-D B-vitaminer i pille form, høres genialt ut :-)

får skaffe det i morgen, når jeg kjøper natur hårbørsta mi, skal klippe meg på mandag, så da får jeg vel allerede bestille meg neste time, kan vel sette den opp om ca 1-2 månder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...