Gå til innhold

termin 1 okt. St.Olavs Hospital, Trondheim:) Noen andre?? :)


mera1974

Anbefalte innlegg

Lure på om jeg venter tvillinger og ønsker å få råd om hva "symptomene" på det er:) Kynnere fra uke 11 og har fortsatt mye av det. Er i uke 16 nå. jeg har også kjent mye liv i magen min og lurer på om det kan være 2 inni der:) SPENT på UL om 2-3 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, har nok tenkt i de baner at muligens det kan være ei jente inni der og med at alt er så forskjellig og anderledes denne gang. Er det anderledes denne gangen for deg da kanskje?

Jeg hadde vel et plettfritt svangerskap sist gang, eneste var halsbrann ellers ingenting, storform til fødselen og det var en liten gutt. :)

Men begynte du så tidlig med kynnere..?? merket det i uke 11 hvertfall jeg. jeg har ganske mye av det. Nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var veldig sliten allereie fraa veke 7 og kjende at livmora trakk seg saman. Legen derimot trudde ikkje paa meg. No er eg snart 14 veker og livmora er komt opp til navla som er langt over standardmaal. Med dei to andre hadde eg std maal heile tida. Kjenner ogsaa tidlegar/meir liv, men det kan like godt ha med at det er 3.gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, skjønner. Jeg begynte også meget tidlig, muligens før uke 11 også når jeg tenker meg om. Blir veldig sliten av det. Hos meg har det faktisk vært omtrent HELE tiden siden da, uke 15,5 nå. Men i går og i dag er helt utrolig nok vært dager med "lite" kynnere og det er deilig. Kan gjøre litt da. Har jo lagt på meg også pga i rositting. Blir sliten når det strammer hele tiden og trøtt i utgangspunktet.. :) hehe Takk for svar:) og lykke til du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var du på UL første gang og fikk vite at det var tvillinger?? Jeg skal til legen på onsdag så jeg håper at han kan evt avkrefte eller bekrefte om det er 2 eller 1. Er spent:): )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ein dag igjen - du ver vel spent no :-)

 

Var på tidleg ul, 11 veker. Var veldig spent på å sjå om det var liv (mista i veke 12 sist) så det var heilt utruleg å sjå at det var to liv!!! Bonusbarn, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...