Hurra <3 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hei! Er førstegangs og ønsker å reservere plass på babysvømming allerede nå. Dere som tidligere har gått på babysvømming, når på dagen anbefaler dere å gå? De har noen kurs kl 12, ellers er alle på ettermiddagen, fra 16 til 19. Har dere noen anbefalinger om hvilken time jeg bør melde oss på? Tenker f.eks at det er praktisk å gå på formiddagen, og ikke tidlig ettermiddag. Men kanskje vel så greit å gå på siste timen de har- har jo hørt at barna som oftest sover veldig godt etter å ha vært på svømming.. Noen som har noen anbefalinger? På forhånd mange takk for svar! Hurra <3
Gjøkeredet③ Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Vi har gått på babysvømming siden småen var 6 uker gammel. Stortrives. Har ikke vært noe tilbud om formiddag her, så vi har gått på ettermiddag klokka 17. Og det funker kjempe bra, men alle har vel sine egne rutiner ettersom når de går. Vi er hjemme til klokka 18, spiser kveldsmat, bader også er det natta. Helt perfekt:o)
Makkapakka Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vi begynte på svømming når jenta vår var ca 5-6 mnd. Vi valgte også å gå på ettermiddagen, rundt kl 17. Litt fordi pappen hennes skulle være med, jeg har vannskrekk nemlig. Nå er hun 2 1/2 år og vi går fortsatt på svømming. Mange av de samme barna har fulgt hverandre helt fra begynnelsen - moro! Nå går vi kl 17:30. Det med tidspunktet har ikke så mye å si tror jeg. Sprøs hva som er mest praktisk for dere og hvem som skal være med på svømmingen. Moro er det uansett!
74skytte Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Vi har gått kl 12.30, og det syntes jeg var en bra tid. Da hadde han en lur før og etter svømminga. Vi starta Veldig moro! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå