Gjest vinterbrud Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 På abcnyheter.no leser jeg en sjokkerende nyhet om en mor fra Usa som sendte sin adopterte sønn tilbake til Russland. Hun hadde adoptert han for 6 måneder siden,nå hadde hun ombestemt seg og ville ikke være moren hans lenger. Hun utstyrte han med snop og sendte han tilbake med en lapp der det stod at"hun ikke ville være moren hans mer". Hvem i huleste gjør noe slikt mot en uskyldig gutt på 7 år?Han har ingen familie i Russland og bor nå på barnehjem. Hjertet mitt blør for den lille gutten.Jeg håper han kommer til et godt hjem tilslutt. Og den kvinnen bør jammen meg få skikkelig straff,sånn gjør en bare ikke!
Rampongi Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Så det på nrk på nå. Det snåleste jeg har hørt på lenge. Den dama må jo være klin kokos..
☆Monkey Business☆ Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Visste ikke at det var returrett på barn, hun burde skamme seg.
Mom2Two Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hun ønsket vel å heve kjøpet fordi varen hadde en mangel (gutten var visst uskikkelig).
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 At det er mulig. "sorry angrer på barnet jeg fikk, så sender det tilbake til sykehuset jeg da,,,,," NEI det er bare ikke slik man gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå