Gå til innhold

mistet noe i do, dilemma..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

mistet en del på brystpumpen min i do, (den myke delen som ligger mot brystet når man pumper, ser ut som en ring liksom)

Dette var på arbeidsplassen min så det blir på en måte et offentlig toalett også.

Jeg tok opp delen fra do og spylte den i glovarmt vann, kokte den når jeg kom hjem, så den skal jo være steril. Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å bare kaste den, men det fulgte ikke med en ekstra sånn del når jeg kjøpte pumpa så da kan jeg likegodt kaste alt og kjøpe ny brystpumpe. Det koster jo litt for en ny pumpe også:S...

hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok den en gang til og bruk den. Går nok veldig bra det!

Skrevet

Bare bruk den som vanlig. Du har desinfisert den. Hva er problemet?

Skrevet

 

synes bare det ble så ekkelt liksom, men den skal jo være steril nå, og jeg kommer til å koke den enda en gang før jeg bruker den..

 

 

hi

Skrevet

Du kan godt bruke pupma uten den delen. Jeg fikk nesten ikke ut noe melk med den greia på når jeg begynte å pumpe. Når jeg kastet den funket ting mye bedre ;)

Skrevet

Vask den i salovann, og kok den igjen. Da kan den ikke bli mer ren;)

Skrevet

Jeg leste et sted at det er MYE mer bakterier i kjøkkenvasken enn i et toalett, så jeg tror nok det skal gå greit om du har kokt den (og i hvert fall om du koker den en gang til) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...