Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Vi har ett barn sammen på 2 mnd. Han har siden jeg ble gravid blitt veldig kontrolerende...Får ikke ha venner, sletter mannevenner på FB, ekstremt sjalu. han blir voldelig når han drikker å har ved flere anledninger slått meg. Det som skremmer meg mest når vi krangler er at han truer med å drepe babyen! Han har fått utsendelsesdatoen, men har anket til UDI. Jeg "later" som om at jeg skal hjelpe han å bli i landet, kun pga at jeg er redd han. Vet at det smarteste bare er å gå fra han, men hvis dere hadde sett han når han klikker så kanskje dere hadde skjønt...det svartner 100 % for han å han vet ikke hva han gjør. Derfor jeg er så redd. Noen med samme erfaringer eller forslag om hva jeg skal gjøre? Dette sliter veldig på meg å jeg er blitt en helt annen person...
cynthia Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Uff, dette høres ikke bra ut. Håper virkelig du greier å komme deg bort fra han. Tenk på deg selv og barnet ditt. MASSE LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Hadde det ikke vært for alle truslene hans, så hadde jeg dratt kjapt som faen. Men vet at når han blir sint så svartner det for han, å han husker ingenting. Ber hver dag om at politiet skal komme å hente han... HI
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 uff....stakkars deg... Hadde det akkuarat som deg i 10 år:( Livredd sinnet hans, ukontrollert og eksplosivt.... Jeg takker gud hver dag, for at han gikk med en annen jente, så jeg fikk en utrolig god grunn for å forlate han. Fikk familiene hans på min side, og det var grunnen for at jeg til slutt turte... Vi har 2 barn sammen..... Skulle ønske at han var blitt kastet ut av landet, han er helt klart en tikkende bombe...men hva kan jeg gjør...?? Vist jeg var deg ville jeg ha gått til UDI å fortalt de hvordan han er, uten at de trenger å si det til han....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Jeg skjønner problemet, har vært sammen med en galning selv (helnorsk, men dog...) Jeg vet at det er 'umulig' å forlate av frykt for hva han kan gjøre, men prøv å f.eks sette på opptak på tlf mens du snakker med han hvis han truer deg i løpet av en tlfsamtale, du må imidlertid informere han om at han blir tatt opp men hvis han har drukket så bryr han seg vel ikke. Så ville jeg ha gått til politiet og anmeldt han og fått et besøksforbud og rett og slett reist et sted han ikke kan finne deg... Bare for en periode selvfølgelig.Politiet har også mulighet til å gi deg en sånn 'nødknapp' du kan ha rundt halsen og trykke på hvis han dukker opp. Det eneste som betyr noe er barnet ditt nå. Jeg jobber på asylmottak og kjenner prosessen. Folk sitter gjerne 1-2 år på mottak etter at de skulle vært hentet av politiet. Jeg har jobbet mange år på mottak (en helt fantastisk jobb, for de aller fleste (99%) av asylsøkerne er fantastiske mennesker!! Håper folk skjønner det...), og jeg har sett MANGE som har fått endelig avslag. Har hittil ikke sett en eneste bli hentet av politiet. Lykke til, håper du kommer deg unna og berger det uskyldige barnet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå