Gå til innhold

skallfasetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt på dette på en eller flere tenner?

pga en skade skal jeg ha på fire tenner i overkjeven, og i går var jeg til tannlegen og fikk slipt ned tennene. Følte meg litt nedstemt da jeg gikk der i fra siden jeg føler at det er et forferdelig inngrep på tennene mine, + at jeg må vente 14 dager før fasettene er ferdige, i mellomtiden må jeg ha plast-tenner utenpå mine egne:S

Ble vel kanskje litt skremt av hele greia, selv om jeg viste godt hva som skulle skje, og hvordan de gjør det:S

Noen som har fasetter? og hvordan ble resultatet? ble du fornøyd osv.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på 3 av mine tenner, er meget godt fornøyd selv om de må byttes ca hvert 10 ende år!

Skrevet

Hvor mye koster det for fasetter pr tann sånn ca? og ser det ekte ud? er det ubehagelig i begynnelsen?

Skrevet

jeg skal betale 4500,- så da blir det 18000,- for fire tenner, så det er litt dyrt:S

hi

Skrevet

Oy, det var en del. Men sikkert verdt det for de som virkelig trenger det :) Jeg vurderer siden jeg har knust deler av de to framtennene nede og de to oppe, og har fått støypt på deler slik at de ser skikkelige ut. Men de faller så fort av, siden bitene ikke er så store. Derfor vurderer jeg å bare få på skallfasetter for å slippe det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...