Fullt hus :) Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg har de sykeste smertene i magen. Jeg hyler snart. Er konstant vondt, ikke i tak liksom. Er som skikkelig skikkelig menssmerter. GJør så vondt at jeg blir kvalm. Flere 3.gangs fødende som har hatt det slik, eller har det slik? Går det over? eller må jeg gå slik til termin? Er forresten 35+5
NitaMora Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 jeg er førstegangs... mn jeg har gått med mensenkrampe i hele dag... hadde det litt i går å men da var det bare i et lite kvarter i gangen en gang på formiddagen og en gang på kvelden... Det er egentlig mer ubehagelig enn vondt :/ ...men kjenner jeg blir litt engstelig selv om jeg kjenner liv...
Fullt hus :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 engster meg ikke for bebien i magen.. men klarer ikke å gå med slike smerter i 4 uker til
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg hadde sånne mage kramper i hele går, endte i dobesøk. Kjempe vondt og jeg vrir meg i smerte. Kanskje du skal prøve og ta noe som setter igang tarmene dine, at du rett og slett er forstoppet?
Fullt hus :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 forstoppelse er det ikke. Haddet det bare vært så lett Har tatt en paralgin forte så jeg fikk sove litt.. Fortsatt litt vondt, men ikke såå ille. Tror effekten av tabletten holder på å forsvinne nå
vårsolmamma Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 ¨høres ut som mine modningsrier,- har hatt de i to dager nå med alt mellom 30- 7 min imellom... skikkelig mensensmertetak.... føler meg sliten nå.. Er 3.gangs..
Fullt hus :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2010 er ikke rier, for det er ikke noe som forsvinner. Det er hele tiden, som om jeg skulle hatt mensen med syke smerter.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 nu e æ bare 2 gangs da, men gu kjenne igjen det du skriv.. æ fikk akupunktur på onsdagen å etter det har det vært et h...... for å si det mildt.. har hadd ondt i magen å ryggen ... når æ har spist så kommer det i tak som rie ( men det e jo ikke rie for det roe sæ jo etter vært) så æ lure på om æ har fått mage sår eller nå.. nu har æ nettopp spist ei skiva.. å vente å se kossn æ reagere på det her nu.. men ringe nu legen mandagen vess det ikke har gitt sæ ! eller selvfølgelig lægevakta vess det blir enda værre.. Får gubben til å bruke masasje staven på ryggen når det e som værst.. det hjelpe litt da.. men e bare 32 uke , å håpe ikke det e nåkka som vare frem til kalvinga.. da kommer æ til å sprekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå