Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Har akkurat sluttet å amme min datter på to år, Siste tiden har hun hatt en tendens til å suge/sutte på klærne sine, så klærne (genser eller boddy alt ettersom) blir våte i halsen. Kan denne uvanen ha noe med ammeslutt å gjøre? og er det noen andre som har hatt barn som har gjort dette?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Har en datter på 1 år som kun har drukket mme, og hun har gjort slikt hele tiden. Virker som om det er morsomt nesten. Har du prøvd å bruke tørkle på henne, slik at hun kun sutter på tørklene? Lettere å bytte og vakse de iløpet av dagen,enn gensere og body. Vi kjøpte noen søte rosa hello kitty tørkler på HM.
Nullstress;) Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 de har et sugebehov fra de blir født, så det er nok en sammenheng der. hun koser seg med puppen, og forbinder det å suge på noe med kos. har du prøvd med smokk??
blond Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg vet ikke om det har sammenheng med ammeslutt, men det er veldig typisk små barn.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 hun har aldri brukt smokk, så blir det ikke litt dumt å gi henne det når hun er 2-år gammel? , erstatter jo bare en uvane med en annen da:P Hi
blond Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg ville absolutt ikke gitt en så stor jente smokk! I den alderen skal de avvennes med smokk, ikke begynne.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 er helt normalt å suge på klærene! minsten gjør det hele tiden.. spesielt når han ikke har tutten! han gjør det til og med når han har tutten! husker alle mine småsøsken gjorde det, og de brukte aldri smokk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå