tintafant-m/2 jenter Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 noen som vet hvor man får kjøpt dette til barn? tenker det må være praktisk til jenta mi på 4 år--
BlåBlå Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 daffedrss er det noe som heter. Koster 800 kr da.
BlåBlå Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Og det er ikke så praktisk når de skal på do f eks. Men sikkert god å gå i.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 9. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2010 ikke så praktisk på do besøk nei.. tenkte bare de kan være gode ute nå når det er litt kaldt og litt varmt... 800 kr var vel mye da.. Ja ja. mange andre fine barneklær få kjøpt heldigvis. Takk for svar!
___ Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Det er jo egentlig bare en kjeledress i mykt stoff. Jeg kan ikke se at det er så praktisk. Spessielr når det er skiftende temperatur er det jo upraktisk ikke å kunne ta av seg på overkroppen eller ta på en ekstra jakke. I tillegg dumt når barna skal på do. Desuten synes jeg det må være ugreit å måtte vaske hele dressen hvis det kommeren flekk på ermet. Nei, praktisk vil jeg ikke si det er, men moderne er det vist. Det betyr nok mer for mange en at det er et greit plagg.
Gulosten™ Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 På Junior Barneklær har de til 499, og jeg må si den så fantastisk deilig ut! Med litt større unger som klarer seg fint selv ser jeg ikke problemet med dobesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå