Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg har nesten klipt av mannen min en finger engang, dog ved et uhell!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Sa til han om tirsdag at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre.Og at jeg skulle ønske barnet jeg bærer ikke er hans. Han er så sur og behandler meg dårlig, så nå er det nok. Ikke sett eller hørt fra han siden..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Tok bilde av ham mens han runket og limte det opp på butikken.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Begynnte å se etter leilighet på nett etter en krangel og sa jeg ville flytte. Daaaaa ble han desperat da... Lenge siden dette da:) Vi har heldigvis blitt flinkere på å finne mellomløsninger som passer begge.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Inviterte til 30-årsselskap og serverte lungemos til middag og gele til dessert.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Jeg er ikke slem mot han, men han syns nok jeg er litt "slem" som maser mye, at rene klær skal ligge i skapet, nøkler skal i nøkkenskapet, at skittentøyet skal i skittentøyskurven and so on.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 15:11, hihihi det må være det ondeste jeg har sett i dag;P
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 15.08 HAHA er det tilfelle?? Så vittig..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 15.11, slik tror jeg min også føler det! Men han er så rotete og vimsete at jeg ikke har noe valg! Det slemmeste jeg har gjort mot ham må være å si; skal du spise ALT? Da vi satt med middagsbordet og tallerkenen var over-the-top full, og han dagen før hadde sagt at han har lagt på seg så mye og var litt nedfor pga det og skulle komme i form igjen.. Tenkte ikke over at kommentaren kunne såre ham før jeg så uttrykket hans da jeg sa det, og at han ikke fullførte middagen.. Følte meg VELDIG slem da.. Men mente det jo ikke på den måten, var jo bare så masse på det fatet...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Hadde jentefest hjemme, mens han var på kino. Da han kom hjem, tok vi og kledde ham naken og lo rått. Så fikk han beskjed om å gå og legge seg.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Haha, ler så jeg griner. Det verste jeg har gjort tror jeg var da jeg og en kompis av mannen min var på samme utested. Vi bestemte oss for å tulle med han, så kompisen hans skrev melding til mannen min og sa at jeg var drit deilig og om det egentlig var seriøst mellom oss. og så skrev jeg melding til mannen min om at kompisen hans var veldig plagsom og innpåsliten at han liksom prøvde seg. Det ble tatt veldig dårlig i mot. Ente med at mannen min kom å hentet meg og var kjempe sur. Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå