Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg har en stund nå hatt en del vondt i bekken/hofter. Men de siste dagene har det blitt verre. I natt klarte jeg nesten ikke sove pga. smerter. Måtte stå opp og ta paracet. Jeg er ikke gravid og fikk et barn for 5 år siden. Så tror ikke det kan være bekkenløsning? Vondt er det hele tiden nå.. Kanskje en betennelsefølelse? Hva kan dette være? fikk ikke time hos legen i dag..
Gjest ->>- Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det er ganske mange tilstander som kan etterape bekkenløsning litt. Alt fra små betennelser i området til muskelspenninger til litt mer alvorlige tilstander som ulike arter av reumatisme. Tilstander i livmor kan ofte også gi lignende smerter (akkurat som mange får vondt i korsrygg og hofter under mensen).
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det kan jo være en betennelse, kanskje du heller burde bruke ibux eller andre betennelse dempende smertestillende for ¨se om det kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Ja kanskje det bare er en betennelse rett og slett.. Kan jo prøve med ibux.. Snakket med mamma og hun lider av samme smerter. Men hun har slitasje i bekkenet.. Kan dette være arvelig?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Jeg tenkte automatisk bekkenlåsning..altså ikke bekkenløsning, men -låsning. Sliter "kronisk" med det, og verker mye i hofter og nede i ryggen. Er det skikkelig ille går det nedover i beina, setter seg i halebenet. Slitasje i segselv er vel ikke arvelig sånt sett, men det kan jo være noe som gjør deg mere utsatt for det samme. Kanskje en sjekk hos lege hadde gjort seg. Og nevn det med mamma'en din også.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Ja, kanskje det er det og.. Verker nede i ryggen og, og som du sier så kan det av og til gå nedover beina.. Er det noe behandling for dette?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Det har som regel en kiropraktor god peiling på Er som regel "bare" å knekke det opp igjen (enn så brutalt det hørtes ut) og trene musklaturen. Ta deg en tur til legen du etterhvert. Så får du henvisning videre om legen tror det kan være låsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå