Gå til innhold

Til Alva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du går ikke litt langt når du som legger ut bilder av både deg selv og barna dine, påstår at du ville tatt abort dersom barnet ditt hadde downs? Jeg vet hvordan jeg hadde følt det dersom min mamma hadde skrevet noe sånt på et nettforum. Du bør være ytterst forsiktig med å uttale deg her med nick, du som ikke er anonym. Tenk på barna dine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Lest innlegg fra Alva i åresvis og har aldri reagert eller blitt støtt.

Synst hun sprer litt normalitet her inne.

Gjest Morn du
Skrevet

Om barnet hadde hatt downs, ville jo ikke det barnet vært det som er født. Det ville vært et annet barn. Som ikke hadde visst noe om noe.

Om Alva om noen år diskuterer dette temaet med et av sine barn, skal hun lyve om meningen sin? Skal hun lyve om hva hun mener i enhver diskusjon, i tilfelle det kan støte barnet hennes?

Nå vet ikke jeg hvem Alva er i virkeligheten, ikke har jeg noen interesse av å finne det ut heller. Ikke vet jeg om hun har lagt ut fullt navn og adresse her heller, selvfølgelig kan jeg sikkert finne det ut om jeg går inn for det.

Men man må få lov til å si sine meninger, så lenge det ikke er mer alvorlig enn dette.

Når det er sagt, kan vi vel alle tenke oss om både to og tre ganger før vi legger ut altfor mye informasjon om oss selv og familien vår, da især med nick.

Som anonym kan man spre litt mer eder og galle:).

Skrevet

Jeg har sett mange teite innlegg her på forumet, men dette her havner høyt oppe på teitest-lista. Hva er poenget med å sile ut Alva og henge ut henne i forhold til dette?

Hvor grensa går for når man ville eller ikke ville tatt abort er opp til hver enkelt og man trenger da ikke å gjemme seg for å mene noe! Her i landet kan man heldigvis velge selv, og trenger ikke å sjefes over og herses med av en tilfeldig kunnskapsløs tulling på et nettforum...

Skrevet

Signerer Gytha Ogg.

Skrevet

Helt enig med hi her..Går ikke ann Alva

Skrevet

Synes HI er latterlig..

Man må da få si hva man mener selv om man ikke trykker på anonymknappen!

Greit at man ikke skal tvinges til å signere med nick, men man må få lov til å signere når det er noe man står for og ikke er redd for å dele med andre!

"tenk på barna dine"..?

Enn alle offentlige personer, kjendiser, politikere osv? Skal de holde meningene sine for seg selv pga de ikke er anonyme?

Selv om man har barn, så må man få ha egne meninger og stå for dem, selv om man er på et nettforum. Anonym eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...