Lemonia Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter, grønnpeppersaus, soppstuing, brokkoli og friterte løkringer.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hmm, bytter jeg da ut alt vanlig mel med grovmel?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 skal grille =O) ellers er alltid kjøttkaker,potet og grønnsaker en favoritt her i huset
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Vi skal ha kylling. Tenkte jeg skulle lage en gryte, bali el.l, men samboern er ikke så begeistret for det, så jeg lager kanskje 1/2 pose gryte og steker halvparten av kyllingen på panna. og ris til selvfølgelig.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Hos oss så tror jeg at det blir hjemmelaget pizza eller spagetti og kjøttsaus eller lasagne med salat og baguetter;) Noe med kjøttdeig blir det uansett;)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Her skinner sola, så da blir det grilling. Har kjøpt krydret og marinerte grillskiver, og marinerte lammekoteletter. Halvkoker poteter, skjærer i skiver, legger i folie sammen med squash på grillen. Tomat fylt med ostesalsa og paprika surret i bacon. Nå fikk hvertfall jeg vann i munnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå