Gå til innhold

Bestille sydentur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss til Hellas en uke i september og reiser sammen med svigermor og hennes samboer. Vi har 2 barn, så jeg tenkte det var greit å få bestilt dette nå, før det fylles opp. men samboer mener vi skal drøye det lengst mulig, for å få det billigere. Han tror helt sikkert vi finner noe ålreit og barnevennlig sted.

Jeg er ikke enig og føler det er bedre å betale litt ekstra og være sikker på at vi får noe som er fint. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Hadde det bare vært dere to, hadde det blitt en annen sak. Jeg føler iallefall jeg må ha fullstendig kontroll når barna skal være med, med tanke på barnevennlig, plassering, badebasseng osv osv ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er best, men vil bare legge til at man får ikke bare uspesifiserte reiser om man tar restplasser. Jeg er enig at jeg ville ikke dratt uspes. med barn, men man kan fint bestille spes. selv om det er restplasser.

Skrevet

Du bør gjøre som samboeren din sier. Hvis det skulle gå galt, kan du si - "Hva sa jeg" - så de neste gangene kan dere gjøre som du sier..

Nyt helgen og bli enige.

Skrevet

Jeg tenker at det spørs litt hvor kresen du er også. Vi er aldri fornøyd når vi er på halvgreie hoteller, og vil helst bestille i god tid så vi vet at vi kommer til å like hotellet. Men et feriested har vi vært flere ganger, og vi vet at det dårligste hotellet selskapet tilbyr er ok, så da tør vi å kjøpe restplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...