Gå til innhold

Klarer dere å nyte oppturer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av ei vennine som virkelig har en opptur nå, på den måten at det svirrer med kjemepgode jobbtilbud, gode karakterer, familien har det helt topp osv. Likevel klarer hun ikke å nyte det, hun tenker kun på nedturen som kommer.

Jeg prøver å si til henne at hun må nyte det så lenge det varer, men hun mener nedturen smeller verre om hun gjør det.

Klarer dere å nyte slike oppturer i livene deres? Eller tenker dere også på at dette varer jo ikke evig?

For å virkelig nyte livet må man jo ta med seg alt det gode, og nyte det som er bra! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, svirrehodet!

Det gjelder å gripe dagen, og å nyte og være glad for det når det går en bra her i livet. Det kommer alltid "regnværsdager" i livet også, og derfor skal jeg da jammen i meg kooose meg når jeg og alle rundt meg har det bra!

Tenk å sitte som gammel dame og se tilbake på et liv som KUNNE ha vært bra, men som aldri ble det helt fordi man bekymret seg selv når man opplevde oppturer?? Nei, der har du ikke meg!

;-)

Allways look on the bright side of life!

Skrevet

aaa, monty python! Får meg alltid til å smile :)

Jammen godt det finnes noen flere livsnytere som ikke er redd for å gripe det som er godt og prøve å lære for så å glemme det vonde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...