Gå til innhold

Mannen min lover meg et nytt barn om jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

går ned 20 kilo, men vil jeg klare det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du klara det fint, om du vil :)

Skrevet

Det spørs vel hva du veier fra før. Om du veier 50 kg. som jeg gjør skal det jævlig godt gjøres å gå ned 20 kg. Om du veier 150kg, så er det kanskje litt lettere.

Herregud, hvordan skal vi vite om du klarer det eller ikke? Det spørs vel hvor lyst du har på barn da. Men om du slanker deg 20kg. og blir gravid, så regner jeg med at du tar av svangerskapskiloene igjen også, for ellers har du jo lurt mannen din, på en måte.

Skrevet

He he, kommer helt an på om du har 20 kg å miste eller ikke det ;)

Skrevet

barn som forhandlingsmiddel??? ekkelt. Barn er ikke noe man skal få som en premie for det ene eller det andre.

Skrevet

Vel, skal dere bestille det over internett da eller?

Jeg trodde at man fikk barn sammen, pluss at det tross alt er du som skal bære frem barnet og føde det!!??? Eller har jeg misforstått noe??

Han kan ikke love deg noe sånt.... men han kan gå med på at dere sammen skal laget et lite barn om du klarer å slanke deg. Uansett så er jo det til det beste for både deg og familien at du klarer å gå ned 20 kg. Helsegevinst, du orker mer sammen med familien og det er sunnere med tanke på å bli gravid/gå svanger :)

Ønsker deg lykke til og om du VIL dette så klarer du det. Men sørg for masse støtte fra de rundt deg. De kan ikke gå og stappe trynet med allsens godsaker mens du ser på. Da er du dømt til å mislykkes, men du må tåle/klare å se at de kanskje kan unne seg litt mer enn deg da. Det også gjør deg bare sterkere :)

Lykke, lykke til!!

Skrevet

Enig med sistemann her... Men hvis du trenger å gå ned 20 kg og det å få et nytt barn er motivasjonen du trenger, så er det bare å gå igang. Selvfølgelig klarer du det!!

Skrevet

Min mann ba meg slutte og røyke..

BLir det samme.Røyking er helseskadelig, overvekt grunnet usunn livsstil er skadelig..Skjønner han vil at barnet hans skal ha en frisk mor som greier og henge med i lek og være tilstede i barnets liv leeeeenge..Om det er sånn at du er overvektig fordi du ikke trener, ikek spiser sundt og i tillegg kanskje sliter med plager som kan skyldes overvekt/livsstil....

Men om du IKKE er veldig overvektig, og er sunn,-så er det rart og be om....Om du bare er litt tyngre enn når dere møttes, så er det noe helt naturlig..Det er sundt og øke BMI med alder...Eldre over 60/70 var sunnere og friskere med en BMI som nærmest seg/bikket over til "overvektig" (innenfor rimelighetens grenser da)enn de som hadde det som er "sunn BMI" .

Skrevet

Hadde dette vært en dame som ikke ville ha barn med en mann før han hadde sluttet å røyke hasj, så hadde nok pipa fått en annen lyd ;-)

Skrevet

Du går ned 20 kg. Han gjør som han har lovet og gjør deg gravid. Du går opp 20 kg igjen i svangerskapet. Dere får et barn. Hva skal han forhandle med etterpå da, for å få deg til å miste svangerskapsvekten?

Skrevet

At han ikke vil få barn med henne når hun er feit fordi det ikke er bra for helsa til barnet er jo greit, men at hun automatisk skal få et barn som premie etter slankekuren høres sykt ut.

Ville syntes det var like sykt om det var slik at han som brukte hasj skulle få en baby som premie straks han hadde sluttet å bruke.

Skrevet

Spørsmålet ditt er om du vil klare å gå ned 20 kilo.

Hvordan i alle dager skal jeg kunne vite det? Jeg kjenner deg ikke, jeg vet ikke hvor feit du er eller hvor mye/lite viljestyrke du har!

Hvordan i alle dager kan han love deg et nytt(?) barn? Har han garanti på sædcellene sine? Skal han ut og kjøpe/stjele et? Hvordan arter et nytt barn seg i forhold til et gammelt barn?

Ut fra den minimale informasjonen du kommer med så virker dere som et noe snodig par...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...