Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 laget hun kake av sitt eget urin og han synes kaken var fantastisk!!:-))
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det gir vel bare litt saltsmak til kaken det?? Men ellers et tullete og barnslig innlegg. Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 For et ondskapsfullt kvinnemennske. Håper han lager noe "sjokolade" godter til henne......!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Det er dessverre helt sant og hun har sørget for at han kun spiser av sitronkaken, skulle være sitronsaft, men hun tenkte urin kunne gjøre samme nytten!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 at det går ann å skrive et sånn innlegg,hva driver du med i livet??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Å jøss, kan ikke annet enn å le jeg, så utrolig mange rare mennesker det finnes der ute... Er sånne mennesker jeg tenker på når jeg er skeptisk til mannens forslag om å leie ut huset for å finansiere vår egen ferie. Hva slags mennesker får vi i huset og hva slags "feller" kan de finne på å legge igjen til oss bare for gøy. For det er vel en slags humor hun har, at det er kult at mannen hennes spiser urin? Merkelig folkeslag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå