Miramor Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Det er så hyggelig med Facebook da. Hele tiden noen som skriver gratulasjoner :-) Men egentlig en trist dag å ha bursdag, med 70 års markering for tyskernes invasjon av Norge.
Miramor Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for det :-) Vi var og spiste pizza på Dolly Dimples, og som registert nettkunde kan man ved å vise legitimasjon få en gratis pizza den dagen du har bursdag. Men der hadde de ikke hørt om dette, og dermed måtte jeg nok betale 288,- for pizzaen. Jeg hadde ikke tatt med meg utskrift fra nettstedet, for der sto det jo at det holdt med leg. Så hvis noen av dere skal gjøre det samme, så ta med utskriften fra hva en får som bonuskunde. En gratis pizza på bursdagen er jo bra det, men det hjelper ikke så mye når resturantene ikke har hørt om det. http://www.dolly.no/shop/bonuspoeng
Mammapudding Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer med dagen:) Utrolig teit at de ikke har kontroll på slike bonusting da!
Verbena Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Gratulere med dagen til deg! Sikkelig kul dag å ha bursdag på synes jeg, siden jeg også har det =P
Miramor Skrevet 9. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk, og gratulerer med dagen til Verbena :-)
Monajenten Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 HURRA for deg som har bursdag:-D Håper dagen har vært fin:-)
Ranveig R Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Gratulerer med dagen! Eg har navnedag i dag eg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå